ubnt napisał(a):Problem występuje przy obrotach około 2000/min.
Nisko, a nawet bardzo nisko jak zmieniasz i masz tyle obrotów i próbujesz dynamicznie przyspieszyć to strasznie obciążasz sprzęgło i układ napędowy. Silnik benzynowy nie doładowany przy takich obrotach będzie słaby i przy takiej wartości nie powinno się dynamicznie przyspieszać na wyższych biegach.
ubnt napisał(a):Jadąc 40km/h ma 3 biegu chcą gwałtownie przyspieszyć chwilowy brak reakcji auta dopiero później przyspieszenie
Dokładnie wygląda to na normalną reakcję. pewnie jak będziesz wciskał delikatnie gaz na tym biegu od takiej wartości obrotów to auto będzie normalnie przyspieszało.
ubnt napisał(a):Staram się przestrzegać to co komputer pokazuje i redukuje bieg kiedy pojawia się minut o zmianie biegu.
Komputer pokazuje eko jazdę, a przy niej nie wskazane jest mocne wciskanie pedału gazu szczególnie przy niskich obrotach.
Mając 2tyś obr i chcąc dynamicznie przyspieszyć musisz zrobić redukcję na niższy bieg powinieneś mieć przynajmniej około 3 - 3,5 tyś obr. i wtedy cisnąć. To daje gwarancję szybkiej reakcji na pedał gazu, a tym samym szybkiego przyspieszenia.
ubnt napisał(a):Przyspieszajac raczej bardziej przeciagam i dopiero daje wyższy bieg
Hm, jak byś przeciągał to po zmianie biegu nie było by 2 tys obr.
tylko grubo ponad 3.