REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ogólnie jak ma być do szybkościówki to ani wykrzyż ani wysoki skok amora/sprężyny nie jest ci potrzebny,seryjna wysokość wystarczy, potrzebne ci jest dobre tłumienie z dobrym odprowadzeniem ciepłaKarson napisał(a):Pytanie teraz, jak obliczyć ewentualne kąty ustawienia amorów i czy jest sens to robić przy założeniu, że zawiecha zmoty ma być fabryczna.
pocieszny napisał(a):ogólnie jak ma być do szybkościówki to ani wykrzyż ani wysoki skok amora/sprężyny nie jest ci potrzebny,seryjna wysokość wystarczy, potrzebne ci jest dobre tłumienie z dobrym odprowadzeniem ciepłaKarson napisał(a):Pytanie teraz, jak obliczyć ewentualne kąty ustawienia amorów i czy jest sens to robić przy założeniu, że zawiecha zmoty ma być fabryczna.zwykłe amory się nie spisują bilstainy B6 regeneruje sie szybko ale co 2-3 rajdy
trzeba by pomyśleć nad jakimś lepszym amorem
pocieszny napisał(a):i tak tanio celujeszKarson napisał(a):marzy mi się Fox, tylko ta cena...![]()
ogólnieKarson napisał(a):[
a wracając do kątów, masz jakieś info lub wiedzę?
pocieszny napisał(a):ogólnie![]()
im bardziej w pionie tym mocniej pracuje,lepiej tłumi,krócej żyjeim bardziej odchylony tym większy wykrzyż i lepsze wykorzystanie skoku,
jeśli ustawione w pionie mocowanie nie ma znaczenia jeśli pod kątem to tylko oczko-oczko
załącznik J odpowiada na wszystkie pytania w tym względzieKarson napisał(a): jakieś sugestie?
pocieszny napisał(a):załącznik J odpowiada na wszystkie pytania w tym względzieKarson napisał(a): jakieś sugestie?![]()
http://www.pzm.pl/Rajdy/Regulaminy/Zalacznik_J_FIA