REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Chodzi na trzech garach bo jeden z czterech nie domaga. Zgadza się?LifeIsDeath napisał(a):Auto chodzi na dwóch garach
Rozumiem że mechanik sprawdzał cewkę z wykręconą świecą i nie było iskry. Jeżeli tak jest, a cewka jest nowa, świeca sprawna to trzeba sprawdzić dokładnie wtyczkę i dalej wiązkę kabli która od niej idzie czy gdzieś nie jest przerwana (czasem może być kabelek pęknięty w peszlu i nie widać na pierwszy rzut) warto zatem sprawdzić miernikiem.LifeIsDeath napisał(a):który po otworzeniu maski również stwierdził, że problemem jest cewka zapłonowa... "nie ma iskry na kablach"
Kacper napisał(a):Chodzi na trzech garach bo jeden z czterech nie domaga. Zgadza się?
Faktycznie, sprawdziłem i ma podwójne cewki. Dzięki za sprostowanie, ale przerwy trzeba szukać na tym samym odcinku co napisałembonifacy napisał(a):może nie chodzić na dwóch garach gdy będzie przerwa na przewodzie sterującym ECU-cewka. Tam mamy chyba dwie podwójne cewki. 1-4 i 2-3