Citroen C3 - radio standardowe-wymiana

Citroen C3 - radio standardowe-wymiana

23 Mar 2008, 00:40

witam!
To mój pierwszy post na tym forum. Starałem się za pomocą wyszukiwarki znaleźć coś na temat, który mnie interesuje ale niestety więc założyłem nowego posta.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Citroena C3 i chciałbym wymienić moje radio. Najlepiej żeby to było radio na cd/mp3 i/lub z wejściem usb/sd ale niekoniecznie. Przy okazji głośniki standard chciałbym wymienić. Nie jestem jakimś technomaniakiem że ma mi się 'cytrynka' trząść podczas słuchania ale dobra jakość ogólna dźwięku i dobry bas to jest to co mnie interesuje.
Tylko jest jeszcze jedna kwestia-auto ma w standardzie obsługę radia przy kierownicy - jest możliwe aby to pozostało dalej aktywne ?
Pozdrawiam i liczę na jak rzetelniejszą odpowiedź bo jestem laikiem kompletnym
lysos
Nowicjusz

Re: Citroen C3 - radio standardowe-wymiana

24 Mar 2008, 10:53

Kup sobie zmieniarke, to będzie najlepszy pomysł. A co do głośników to do jakiej ceny?? I ważne jest jakie masz orginalne(rozmiar) bo myśle że chceszw orginalne miejsce włożyć.
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy od: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

24 Mar 2008, 12:54

czyli z mp3 nici :)
zmieniarkę jaką znalazłem na allegro to :
[link wygasł]
na linku powyżej widać też moje fabryczne radio.
głośniki rozmiary dowiem się bo oczywiście chciałbym w miejsce fabrycznych.
lysos
Nowicjusz

24 Mar 2008, 13:02

Jeśli byś miał zmieniarke to po co ci MP3?? Moim zdaniem może coś innego niż blaupunkt chodz nie jest to zły sprzęt. I powiedz cenowo co Cie interesuje.
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy od: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

24 Mar 2008, 20:33