Czy warto kupic auto ktore 3 lata nie jezdziło

czy warto kupic auto ktore 3 lata nie jezdziło

07 Maj 2009, 18:49

ma okazje kupic bardzo fajne i zadbane autko tylko jeden minus to to ze niebyło uzytkowane 3 lata i niewiem zabardzo co zrobic ogulnie to rocznik 2000 i ma 98tys przejechane
edi_79
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Maj 2009, 18:45
Miejscowość: tarnowskie góry

07 Maj 2009, 19:01

Trzy lata to jeszcze nie jest tak b.dużo ,zrób jazdę próbną oraz oglądnij dobrze(ew. ogniska korozji).
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Maj 2009, 19:18

własnie ze wizualnie to samochodzi jest jak nowy zero korozi na progach itd niema sie czego doczepic tylko czy silnik bedzie ok-ja planoje jutro parekilometrow przejechac wiem ze to mało ale calego dnia mi nieda po jezdzenia
-jesli juz brac to czego moge sie spodziewac lub na co zwrocic jeszcze uwage
edi_79
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Maj 2009, 18:45
Miejscowość: tarnowskie góry

07 Maj 2009, 20:27

A co to za samochód ?
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 343
Rejestracja: 03 Lut 2008, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

07 Maj 2009, 21:41

stał bo był bity ?? czy stal bo zajęty przez komornika/policje ?
marcinx26
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 23 Sie 2008, 15:01

08 Maj 2009, 05:41

samochodzik stal bo miał porysowane drzwi a wlascicielowi jakos niechcialo sie tego robic wiec i jakos tak wyszlo ale teraz zrobieno jest wsystko na cacy i chce go sprzedac za okazyjna cene
edi_79
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Maj 2009, 18:45
Miejscowość: tarnowskie góry
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczni rowerzyści Bezpieczni rowerzyści
    Rower staje się coraz bardziej popularnym środkiem transportu, a rowerowe wycieczki ulubioną formą spędzania wolnego czasu. Nie brakuje również ludzi, którzy na rowerze realizują swoją sportową pasję. Tymczasem ...
    Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR Koncepcyjne crossovery Toyoty od R-SC do C-HR
    Crossover Toyoty oparty na C-HR Concept to najnowszy produkt japońskiego koncernu. Auto trafi na rynek w połowie tego roku, jednak jego historia sięga 15 lat wstecz, kiedy zadebiutował koncept R-SC. Wciąż nie wiemy, jak będzie ...

  • 08 Maj 2009, 05:57

    ja kupiłem auto które stało grubo ponad miesiąc nie jezdzone tylko czasami przepalane bylo i mam w nim troche do roboty wiec wydaje mi sie ze raczej bym auta nie bral
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    08 Maj 2009, 07:43

    3 lata to za dlugo. Auto z duzym przebiegiem jest lepsze od auta ktore nie jezdzi :wink:
    dawid551
    Początkujący
     
    Posty: 237
    Rejestracja: 29 Mar 2009, 09:31
    Miejscowość: Śląskie

    08 Maj 2009, 09:23

    edi_79 napisał(a):samochodzik stal bo miał porysowane drzwi a wlascicielowi jakos niechcialo sie tego robic


    Samochód stał 3 lata, bo właścicielowi nie chciało się naprawić porysowanych drzwi? :lol: Mało samochodów jeździ z porysowanymi drzwiami, całymi bokami nawet?

    edi_79 napisał(a):jakos tak wyszlo


    Jakoś tak wyszło, że właściciel zapomniał o aucie na trzy lata, dobre :)

    edi_79 napisał(a):ale teraz zrobieno jest wsystko na cacy i chce go sprzedac za okazyjna cene


    Aha...
    Smerda_Jajeczny
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 164
    Rejestracja: 18 Lip 2008, 10:42
    Miejscowość: \/\//\\/\//\

    08 Maj 2009, 09:47

    Proponuję na początek rozgrzać motor i wymienić olej na nowy...dolać świeżego paliwa i sprawdzić opony ponieważ po tak długim okresie mogły się odkształcić co na pewno będzie czuć podczas jazdy...zrobić nim wycieczkę z 50km...dać trochę w palnik po rozgrzaniu,a po powrocie obejrzeć czy nic się nie dzieję np. czy nie ma wycieków...ewentualnie jak po wymianie oleju będzie się w nim zbierał jakiś syf to wymienić drugi raz :mrgreen: czasem po długim postoju potrafi nawet wziąć korozja ale po rozgrzaniu powinno wszystko zejść ze starym olejem,no oczywiście jeżeli coś jest :mrgreen: jeszcze można obejrzeć elementy gumowe np.osłony przegubów i inne takie...guma potrafi szybko parcieć,ale wszystko zależy od tego w jakich warunkach auto było przechowywane :mrgreen: :mrgreen: jeszcze może byc tak,że właściciel chcę się pozbyć bubla i tyle...
    Seat Toledo 1.9D
    Ford Escort 1.8TD Intercoler
    wozo13
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 72
    Rejestracja: 27 Kwi 2009, 12:52
    Miejscowość: Radom

    08 Maj 2009, 12:53

    strach go odpalic, jak nie jezdzil tyle lat
    wez mechanika i niech rzuci okiem na to auto
    pzdr
    Pawlo
    Zaawansowany
     
    Posty: 588
    Rejestracja: 07 Sty 2008, 10:57
    Miejscowość: Bolesławiec

    08 Maj 2009, 19:50

    Mam Mercedesa zabytkowego(kupionego od członka zespołu LADY PUNK),leżakuje mi już 12 lat,zapomniałem o nim ,stał nieodpalany ok.7 lat ,zapalił natychmiast ,silnik chodzi super,nic się nie stało ,teraz po 12 latach tylko rozrusznik ledwo kręci ale silnik pali na dotyk! :wink:
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6943
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Subaru Impreza STI