Mitsubishi Pajero I 2.5 TD AT (84 KM) Metal Top SUV 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Pajero I 2.5 TD AT (84 KM) Metal Top SUV 3-drzwi

    Mitsubishi Pajero w wersji I 2.5 TD AT (84 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu suv produkowany w latach od 1982 do 1991 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2476 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 84 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 201 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 135 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 588 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3995 mm, jest szerokie na 1680 mm, a wysokość jego jest równa 1840 mm. Rozstaw osi na poziomie 2350 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Pajero
    Generacja: I
    Seria: Metal Top SUV 3-drzwi
    Modyfikacja: 2.5 TD AT (84 KM)
    Rodzaj nadwozia: Suv
    Lata produkcji: 1982 - 1991
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3995 [mm]
    Szerokość: 1680 [mm]
    Wysokość: 1840 [mm]
    Rozstaw osi: 2350 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1400 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1375 [mm]
    Wymiary przestrzeni ładunkowej (dł. x szer. x wys.): 940x1430x1170 [mm]
    Masa własna: 1530 [kg]
    Prześwit: 210 [mm]
    Masa całkowita: 2115 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 4915 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2476 [cm³]
    Moc silnika: 62 [kW] | 84 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 201 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 91.0 [mm]
    Skok tłoka: 95.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.60 [l/100km]
    Zasięg: od 440 do 700 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 135 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Drążek skrętny, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Resor piórowy podłodze eliptyczna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10069] korzystająć z tej wiadomości na PW.