Ford Focus II 1.8 TDCi AT (116 KM) kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus II 1.8 TDCi AT (116 KM) kombi 5-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Ford Focus w wersji II 1.8 TDCi AT (116 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2004 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1753 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 116 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 53 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1000 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4472 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1501 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: II
    Seria: kombi 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.8 TDCi AT (116 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2004 - 2008
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4472 [mm]
    Szerokość: 1840 [mm]
    Wysokość: 1501 [mm]
    Rozstaw osi: 2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1531 [mm]
    Masa własna: 1440 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1525 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 482 [litr]
    Ładowność: 510 [kg]
    Masa całkowita: 1950 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3450 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1753 [cm³]
    Moc silnika: 85 [kW] | 116 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.5 [mm]
    Skok tłoka: 82.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 900 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.9 [s]
    Zasięg: od 780 do 1 200 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 53 [litr]
    Prędkość maksymalna: 190 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT38698] korzystająć z tej wiadomości na PW.