Peugeot 407 I 1.6 HDi MT (109 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 407 I 1.6 HDi MT (109 KM) Sedan

    Peugeot 407 w wersji I 1.6 HDi MT (109 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2004 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 109 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 192 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 66 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1200 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4675 mm, jest szerokie na 1811 mm, a wysokość jego jest równa 1447 mm. Rozstaw osi na poziomie 2725 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 407
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.6 HDi MT (109 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2004 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4675 [mm]
    Szerokość: 1811 [mm]
    Wysokość: 1447 [mm]
    Rozstaw osi: 2725 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1552 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1518 [mm]
    Masa własna: 1440 [kg]
    Prześwit: 136 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 407 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 407 [litr]
    Masa całkowita: 2020 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1560 [cm³]
    Moc silnika: 80 [kW] | 109 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.0 [s]
    Zasięg: od 940 do 1 650 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 66 [litr]
    Prędkość maksymalna: 192 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT42197] korzystająć z tej wiadomości na PW.