BMW Seria 1 E82/E88 Lift 135i DCT (305 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • BMW Seria 1 E82/E88 Lift 135i DCT (305 KM) Coupe

    BMW Seria 1 w wersji E82/E88 Lift 135i DCT (305 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2008 do 2013 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2979 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 305 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 404 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 209 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 53 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 473 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4373 mm, jest szerokie na 1748 mm, a wysokość jego jest równa 1423 mm. Rozstaw osi na poziomie 2660 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: BMW
    Model: Seria 1
    Generacja: E82/E88 Lift
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 135i DCT (305 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2008 - 2013
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4373 [mm]
    Szerokość: 1748 [mm]
    Wysokość: 1423 [mm]
    Rozstaw osi: 2660 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1470 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1497 [mm]
    Masa własna: 1560 [kg]
    Prześwit: 147 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 370 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 370 [litr]
    Ładowność: 400 [kg]
    Masa całkowita: 1960 [kg]
    Średnica zawracania: 10.70 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2979 [cm³]
    Moc silnika: 224 [kW] | 305 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 404 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 89.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 200 do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna DCT (Dual Clutch Transmission)
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.3 [s]
    Zasięg: od 400 do 560 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 53 [litr]
    Prędkość maksymalna: 209 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT522] korzystająć z tej wiadomości na PW.