Diagnostyka instalacji LPG sekwencyjnej

Diagnostyka instalacji LPG sekwencyjnej

15 Lut 2014, 19:04

Witam, mam taki problem miałem problemy z instalacją LPG V-TEC injection system

Po podłączeniu komputera od gazu kablem diagnostycznym w programie (od producenta) obroty silnika są wyświetlane około 3000 gdy są realnie około 1000. Te przesunięcie jest na całym zakresie, więc tak jakby wg programu silnik na wolnych obrotach nie pracuje w ogole (wtedy pokazuje 3000) a wkręcając go około 4000 realnie programowi kończy się skala obrotów. Przez to nie mam możliwości ustawienia mapy ;/ bo wychodzą jakieś herezje. Pomocy
Stuknij mnie, my stukniemy Ciebie-strzeżony przez MAFIĘ :)
rysiuxxx
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 06 Maj 2010, 12:49
Miejscowość: Giżycko
Auto: Toyota (USA) Celica V
Silnik: 2.2 GT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Historia sukcesu: Napęd na cztery koła quattro Historia sukcesu: Napęd na cztery koła quattro
    Napęd na cztery koła quattro opracowany przez Audi, to kamień milowy w historii motoryzacji. W roku 1980, żaden inny producent nie był w stanie zaproponować równie szybkiego i lekkiego napędu na cztery koła przeznaczonego ...
    Audi Q5 hybrid quattro Audi Q5 hybrid quattro
    Q5 hybrid quattro, pierwszy model hybrydowy Audi, został skonstruowany jako wysokowydajna hybryda równoległa. Tak jak i w dwóch innych hybrydowych modelach Audi, pojazd napędzają: silnik 2.0 TFSI o mocy 155 ...

  •  
    • Lexus RC F GT3
      Motor Show
      Ford Focus ST
      Chevrolet Camaro - model RC