Diagnostyka instalacji LPG sekwencyjnej

15 Lut 2014, 19:04

Witam, mam taki problem miałem problemy z instalacją LPG V-TEC injection system

Po podłączeniu komputera od gazu kablem diagnostycznym w programie (od producenta) obroty silnika są wyświetlane około 3000 gdy są realnie około 1000. Te przesunięcie jest na całym zakresie, więc tak jakby wg programu silnik na wolnych obrotach nie pracuje w ogole (wtedy pokazuje 3000) a wkręcając go około 4000 realnie programowi kończy się skala obrotów. Przez to nie mam możliwości ustawienia mapy ;/ bo wychodzą jakieś herezje. Pomocy
Stuknij mnie, my stukniemy Ciebie-strzeżony przez MAFIĘ :)
rysiuxxx
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Miejscowość: Giżycko
Auto: Toyota (USA) Celica V
Silnik: 2.2 GT
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Samochody elektryczne – co warto wiedzieć?
    Przyszłość motoryzacji będzie elektryczna – co do tego nikt nie ma wątpliwości. Co to oznacza w praktyce? Ile kilometrów można przejechać samochodem wyposażonym w taki napęd? Czy zadziała w deszczu? Jak zmieni ...