Dodge Durango 2012, pomoc w doborze radia.

23 Maj 2019, 06:46

Witam,
Z gory przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z komputera sluzbowego na ktorym nie moge praktycznie nic zainstalowac bez zgody administratora.
Ale do rzeczy, mam Dodge Durango Citadel 5,7 HEMI z 2012 roku, od ponad roku auto sprawuje sie idealnie, jedyny mankament jaki widze to brak mozliwosci streamowania muzyki (wszystkie polaczenia glosowe dzialaja - telefon, Skype czy Microsoft Teams - wszystko dziala bez problemu) przez bluetooth. Chcial bym sluchac muzyki ze Spotify a nie za kazdym razem zgrywac z Pendrive'a do pamieci samochodu i dopiero potem moc sie delektowac nowymi przebojami.
Jestem kompletnie zielony w temacie, wiec chcial bym prosic o pomoc w doborze odpowiedniego urzadzenia. Moje aktualne radio (oryginalne) wyswietla mapy GPS, kamere cofania i obsluguje telewizor z tylu. Moge sterowac nim z kierownicy, odbierac polaczenia, przelaczac piosenki z pamieci samochodu itp. Ma bluetooth i bez problemu laczy sie z moim telefonem, jednak muzyki z niego nie chce odtwarzac. Probowalem stare iPhony, nowego iPhona, probowalem telefony z Androdem roznych firm i nawet Nokie z Windows Phone, auto nie otwarzalo muzyki z telefonu w zaden sposob mimo ze udalo mi sie polaczyc kazdy z telefonow przez Bluetooth.
Czy jest w ogole szansa znalezc radio ktore bedzie robilo to samo (plus muzyka z telefonu) i nie sprawi wiekszych problemow w podlaczeniu dla laika?
Pod tym adresem:
https://www.infotainment.com/products/2011-2013-dodge-durango-gps-navigation-rhr-730n-radio
mozecie zobaczyc link do radia jakie mam teraz jesli to moze pomoc w odpowiedzi na pytanie.
Z gory dziekuje za pomoc i serdecznie pozdrawiam z dalekiej polnocy.
Michal.
Micz
Obserwowany
 
Posty: 1

24 Maj 2019, 14:19

Poszukaj czy masz kabel gdzieś kabel 2x mini jack. Wtedy podłącz przez niego telefon (wyjście słuchawkowe) z wyjściem aux w radiu i zobacz czy zadziała w ten sposób streamowanie muzyki.