Ducato 2015r 2.3 JTD problem z mocą / wtrysk / turbina

08 Lut 2020, 10:42

Każdy serwis powinien wydruk wystawić, ja nie polecę żadnego warsztatu bo za dużo rzeczy takich nie robię
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16188
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

15 Mar 2020, 17:15

Witam. Bardzo ciekawy temat. Rozwiazales problem? Co bylo przyczyna?
Bartlewy
Obserwowany
 
Posty: 2

16 Mar 2020, 09:38

Jeden z wtrysków rozkalibrował się a to spowodowało wzrost sadzy w DPFie
Po płukaniu dpf nie można było zejść niżej jak 75% sadzy wypalania kończyły się niepowodzeniem przed demontażem było 98%
Nawet Serwis fiata sobie nie mógł z nim dać rady.
Generalnie przy tej akcji zrobiono następujące rzeczy:
-kontrola panewek
-ciśnienie oleju
-wymiana rozrządu i łańcucha
-czyszczenie 1cm warstwy sadzy w dolocie
-wymiana czujnika ciśnienia w tym dolocie
-wymiana sondy lambda ze względu na kilometry
-wymiana pompy CR na nową.
-zaślepienie EGR
-3x płukanka silnika aż olej będzie żółty
-2x ceramizer

Po złożeniu wszystkiego silnik pali z pół obrotu,
korekty z tolerancją 0,5
dźwięk silnika zrobił się miękki
3 trasy z prędkością 150km/h i ładunkiem spowodowały spadek sadzy na 16%

Ktoś auto mocno zaniedbał więc jedna usterka zakamuflowała następną i to się nawarstwiało aż ktoś w końcu się poddał i sprzedał to auto...
lukasqqq
Nowicjusz
 
Posty: 9

16 Mar 2020, 09:51

Jeden wtrysk a kosztow na kilka grubych tysiecy. Masakra.
Bartlewy
Obserwowany
 
Posty: 2