E32 m60b30 problem z odpaleniem.

02 Maj 2016, 14:14

Witam !
Pacjent to e32 m60. otóż nie chce odpalić na benzynie,na lpg odpala prawidłowo awaryjnie ale pompka paliwa nie chodzi jak jest w baku,po wyjęciu pompki i podłączeniu jej do aku chodzi super ale jak jest w baku to lipa.
Bezpieczniki ok,przekażniki też ok,ale prąd nie dochodzi do niej. Co może być nie tak?
Muszę jechać w trase a nie ma mnie w Polsce i jest problem. Pomoże ktoś ? :ok:
Pozdrawiam
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

02 Maj 2016, 20:44

Napisaleś już prawie 300 postów, na forum jesteś od prawie dwóch lat i do tej pory nie zdążyłeś zapoznać się z tematyką naszych działów :?: Wstyd przynosisz....
Wracając do tematu - Na pompce paliwa jest przekaźnik. Cewką przekaźnika steruje sterownik silnika. Musisz więc sprawdzić, czy na styku roboczym przekaźnika jest napięcie oraz czy jest ono podczas kręcenia rozrusznikiem. I jak będziesz wiedział gdzie nie ma napięcia, to dopiero będzie można szukać konkretniej.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 17625
Zdjęcia: 1188
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Maj 2016, 14:15

Mostkowałem już w wtyczce i nie ma napięcia... Nie wiem już co może być wszystko już sprawdzałem,nawet mostkowałem przekaźnik od pompy...nic
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

03 Maj 2016, 16:13

Jakie piny na przekaźniku mostkowałeś?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 17625
Zdjęcia: 1188
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Maj 2016, 02:47

+ i - (zielony i brązowy) i lipa,nie działa pompka dalej :(
adrianbokser
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 332
Miejscowość: Śląsk
Auto: E32
Silnik: m60b30
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

04 Maj 2016, 20:15

Nie pytałem o bieguny tylko o numery pinów. A jak zmostkowałeś + i - , to zrobiłeś zwarcie....Wyjmij przekaxnik z pompy i zobacz jakie oznaczenia mają poszczególne nóżki - nóżek będzie 4 albo 5.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 17625
Zdjęcia: 1188
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Widzisz wypadek na drodze? Oto, co należy zrobić, a czego unikać
    Wakacje to okres najwyższej w całym roku liczby wypadków drogowych. W tym czasie mamy największą szansę, aby stać się świadkiem takiego zdarzenia. Nierzadko kierowcy doświadczają takiej sytuacji po raz pierwszy i zaskoczeni ...
    MORPHOZ - kabina, która dostosowuje się do kierowcy i pasażerów
    Gdy kierowca podchodzi do samochodu, koncepcyjny Renault MORPHOZ uruchamia sekwencję powitalną i pokazuje w ten sposób, że dzięki czujnikom rozpoznaje osobę, która za chwilę zasiądzie za kierownicą. Wystarczy ...

  •