E46 320d m47n 150km - Odpowietrznik hamulca dziwna sytuacja,powietrze

16 Gru 2018, 16:01

Witam Panowie proszę o pomoc Od wakacji tzn od wymiany przewodów elastycznych przednich + przednich tłoczków a potem zacisków(dodam płyn nie uciekł ze zbiorniczka)mam problem z hamulcem.. ciągle jest taki gumowy niby hamuje ale czuć,że wchodzi trochę jak w masło po czym oczywiście abs zadziała jak się depnie do końca ale jest taki efekt=sprężynowania jedynym słowem gumowy

Odpowietrzane były wiele razy.Postanowiłem podjechać do serwisu nieautoryzowanego bmw i mini.Za 147zł został wymieniony płyn ate sl6(2l) 1l wlany a jeden litr na dokładne wypłukanie układu.Podejrzewam,że robili to maszyną specjalną.Po wyjechaniu z serwisu hamulce takie same jak i po moim zwykłym odpowietrzaniu to samo.

Dzisiaj mówię odpowietrzę samemu jeszcze raz i Panowie nie wiem co się dzieje otóż odpowietrznik jest zakręcony,kolega pompuje pedałem a przewód od odpowietrznika wsadzony do naczynia z płynem jest.Jak pompuje po kilka razy np 5,6 razy i stop to nic nie zauważyłem.Ale kazałem mu dłużej około 20 razy i szok jakim cudem płyn zaczął wypływać tak jak na filmie,który nagrałem:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



wpadłem w szał tyle się człowiek urobił ,zimno i dalej źle w akcje desperacji postanowiłem poluzować przewody powrotne na pompie i na agregacie DSC nic to nie dało też.Więc wziąłem ista + d w DSC MK6 odpowietrzanie i tam są 3 opcje

1.po wymianie cylinderków
2.po wymianie pompy DSC
3.Po wymianie płynu

ale praktycznie jeden kij co się nie wybierze.Ja wybrałem opcję nr 2.Cóż z tego skoro pisze w instrukcji coś o 2 Bar pewnie urządzenie takie trzeba mieć i dopiero test wykonać.Ja go wykonywałem bez urządzenia na otwartym odpowietrzniku to praktycznie kilka ml płynu przepłynęło gdy pompa się uruchomiła.

Efekt taki sam. Na dodatek dodam jeśli odpowietrzam np tylne koło to z początku wylatują bąble.. po około 3,4 seriach odpowietrzania nic już nie wylatuje.Ale co z tego skoro wystarczy iść do drugiego kola i tam poluzować odpowietrznik gdy pomocnik trzyma hamulec i mimo usunięcia bąbli np z tylnego lewego koła to jak wrócę znów do tylnego prawego to znów wylecą.. mimo,że przed zakręceniem nie było już.I tak można w koło Macieju.Odpowietrzam zacisk,wylatują bąble.Po 3,4 razach nie wylatują już tylko płyn. Idę do drugiego koła tam to samo.I teraz gdy wróci się z ciekawości do koła poprzedniego to znów wylecą bąble.. brak sił

Dodam to z tym zaciskiem co pokazałem na filmie to nie dzieje się z jednym.Przednie dwa tak samo się zachowywały.Gdy kolega pompował pedałem,krótko tak z 5,6 razy i stop to zawsze było ok.. ale wystarczyło,żeby 20 razy pod rząd pompował i wylatują bąble..jak by odpowietrznik przepuścił.Kupiłem nowe odpowietrzniki ATE.To samo.Więc zakupiłem dwa zaciski w stanie idealnym dla testu.Efekt? to samo.Dzieje się to głównie gdy wkręci się nowy odpowietrznik.Mimo,że jest oryginalny.Stare przyrdzewiałe jak siedziały to nie puszczały nic..

Płynu nie ubywa ani grama nie wiem co już robić kiedyś hamulec był na dotyk.Lekkie naciśnięcie i auta stawało.A teraz takie sprężynowanie.

Tutaj zdjęcia odpowietrzników ATE i oe stary bmw

[link wygasł]
[link wygasł]
MiłyOn92
Obserwowany
 
Posty: 1

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Międzynarodowy Dzień Uprzejmości na Drodze
    Święto wywodzi się z Francji, ale szybko zyskało popularność na całym świecie. Co to znaczy być uprzejmym na drodze? Przestrzeganie przepisów oraz bycie przewidywalnym i wyrozumiałym kierowcą. Tak rozumiana uprzejmość ...
    Dobry wzrok to podstawa naszego bezpieczeństwa na drodze!
    Dobry wzrok ma bardzo duże znaczenie dla bezpieczeństwa kierowcy. Ważne jest nie tylko to, gdzie patrzymy, ale także jak widzimy. Stąd niesłychanie istotne jest dbanie o nasze oczy. Parametry układu wzrokowego, istotne dla ...