"pompowanie" hamulca

13 Gru 2018, 21:54

Witam , mam taki problem otóż dziś odkrecalen koło niż nie grzebałem przy hamulcach tylko odkręciłem w celu zobaczenia jednej rzeczy i po jakichś 40 minutach zakręciłem je na nowo od tego czasu mój hamulec gdy auto jest zapalone dziwnie się zachowuje podczas każdego nacisku na niego "pompuje" i można tak w nieskończoność dopiero gdy zgasze auto to nacisne parę razy i sztywnieje podczas jazdy jest wszystko dobrze ale znowu jak jadę i tak leciutko podhamowywuje to już słuchać pompowanie bardzo dziwna sytuacja czy jest ktoś w stanie pomóc ?
kuba9869
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 03 01 2017
Auto: Fiat Bravo 2
Silnik: 1.4 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

13 Gru 2018, 21:57

wydaje mi się że wszystko jest jak należy albo Cię nie zrozumiałem
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16084
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Gru 2018, 22:00

Dobrze było przed zdjęciem koła , chodzi o to że po zapaleniu samochodu teraz hamulec po naciśnięciu cały czas "pompuje" tak jak bys chciał nabić pilke pompka coś w tym stylu a raczej nie powinno tak być przy każdym naciśnięciu przed ta operacja tak nie było czasem zdarzyłi się tam jakieś pompowanie ale to raz na kiedy i z dwa trzy ruchy a tutaj jest co jedno dotknięcie
kuba9869
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 03 01 2017
Auto: Fiat Bravo 2
Silnik: 1.4 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost
    W Toyocie Hilux wzmocnione mogą być obydwa silniki Diesla, tj. 2.5D-4D i 3.0 D-4D. Ten pierwszy zyskuje 23 KM mocy (do 167 KM), oraz 67Nm momentu obrotwego (do 410 Nm). Silnik 3.0 D-4D w Hiluxie Powerboost będzie rozwijał ...