Fachowcy poradzcie laikowi :)

27 Maj 2007, 18:45

mam prosbe o rade, chodzi mi o kupno samochodu, mojego pierwszego, jestem kompletnie zielona i nie mam nikogo, kto by mogl mi poradzic. wiec tak, robie wlasnie prawo jazdy w niemczech, tutaj tez pracuje. chce koniecznie kupic samochod po to, zeby moc dojezdzac codziennie 32 km do pracy. ten samochod chce tez kupic tutaj.
nie mam pojecia czy mam kupowac uzywane auto czy nowe, no i w ogole jakiej marki. dlatego pytam Was. ktos mi radzil ostatnio toyote yaris, bo podobno toyoty sie nie rozkraczaja wink na drodze, ktos inny mowi polo uzywany. mam tak ok. 3 - 4 tys. euro, no chyba, ze wzielabym na raty w jakims salonie, w sumie tez nie wiem co lepsze. prosze poradzcie, bo naprawde jestem w kropce. auto ma byc do jazdy codziennej, nieduze, cos wlasnie kalibru ta toyota albo polo. w ogole prosze tez o porady ogolne, co warto kupowac, bo wiem, ze tez chodzi o dostepnosc czesci zamiennych, serwisy, ubezpieczenie itd. wszystko to bedzie zalatwiane tez w niemczech. a moze odwrotnie, czego mam napewno nie kupowac, taka wiedza tez sie przyda. dzieki z gory za wszystkie mozliwe wskazowki! pozdrawiam!
cyberanka
Nowicjusz

0

27 Maj 2007, 21:11

Ja bym wybrał Polo na twoim miejscu jak na pierwszy samochód będzie na prawdę spoko. Dodatkowo auto niemieckie nie będzie problemu z częściami i to takie poręczne autko dla kobiety ;) Yarisy generalnie uchodzą za mało awaryjne ale części są droższe i chyba bardzie są te auta popularne u złodzieji...
Pozdro. Kacper
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
0

04 Cze 2007, 16:35

Kacper
masz racje
polo to dobry wybór, tanie czesci, rzadko sie psuje i wyglada jak auto
rafart
Nowicjusz

0

05 Cze 2007, 19:29