REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nickname30 napisał(a):Faktycznie oglądając filmiki na jutubie te plastiki są wręcz ordynarnetak naprawdę jedyne co zachęca mnie do tego Saaba to duże moce (łatwa możliwość podkręcenia) i unikatowość.
Nickname30 napisał(a):więc taki IS200 z doładowaniem by się nadał idealnie
Nickname30 napisał(a): Is300 też tam mają mieć wkrótce z nalotem zaledwie 94kkm, ale 50k to już gruuuuba przesada.
Nickname30 napisał(a):Ewentualnie czy warto dołożyć trochę (pytanie ile) do IS250?
Nickname30 napisał(a):przypadku takiego auta chyba jednak wolałbym manual tym bardziej, że zmiany biegów w porównaniu do przeciętnego francuza są czystą przyjemnością (może poza 2 biegiem w zmęczonych egzemplarzach).
Nickname30 napisał(a):A jednak is300 w manualu w oryginale tylko z USA.
Nickname30 napisał(a):Mam „okazję” teraz kupić is200 TTE za 23k, ale 250km ode mnie, niby bez rudej, 240kkm nalotu z LPG (30kkm zrobione, instalacja z zapasem, reduktor do 300KM). Z tego co tylko pisał właściciel do zrobienia tarczobęben z tyłu z okładzinami i… estą?
W dodatku z tyłu coś stuka i póki co tyle wiem