Fiat Panda alarm FOX B/R/S odciął zapłon

Fiat Panda alarm FOX B/R/S odciął zapłon

16 Sie 2016, 22:29

Witajcie Drodzy,
odgrzewam kotleta, bo liczę szczerze, że ktoś mi bardzo pomoże :)
Od dziś mój Fiat Panda odmówił posłuszeństwa.
Mam Alarm FOX B/R/S z modułem FOX M1, do tego dwa prawie trójkątne piloty z dwoma przyciskami (duży i mały przycisk).
Dziś zaczął wariować, wył alarm, mrugały kierunkowskazy i coś się zadziało, że mam odcięty zapłon :)
jak przekręcę kluczyk w "puszce" od alarmu pod maską na wyłączony to nie wyje, jak przekręcę na włączony to wyje - tak czy siak, zapłonu brak.
Wrzucam Wam fotki tego co mam pod maską i tego co znalazłem po lewej pod kierownicą. Podobno jest gdzieś przewód awaryjny od alarmu, który może pomóc (nie wiem gdzie). Albo prośba o wskazówki co mogę zrobić, żeby odpalić samochód. Mam instrukcję od alarmu (bo samochód od nowości u mnie wraz z alarmem montowanym przez serwis fiata w 2003 roku) ale tam w zasadzie oprócz programowania nic nie piszą (nie wiem czy to pomoże, jeszcze nie sprawdziłem). Podobno można coś z czymś zewrzeć albo coś innego ale nie wiem co.
Jak ktoś mnie tylko trochę pokieruje, to na pewno dam radę - chodzi najbardziej o to by wrócił zapłon i możliwa była jazda, już nie chodzi o sam alarm :)
Będę bardzo wdzięczny z apomoc! Pozdrawiam serdecznie!
joker394
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 30 Cze 2009, 16:48
Miejscowość: Legionowo

Re: Fiat Panda alarm FOX B/R/S odciął zapłon

17 Sie 2016, 10:33

joker394 napisał(a):jak przekręcę kluczyk w "puszce" od alarmu pod maską na wyłączony to nie wyje, jak przekręcę na włączony to wyje - tak czy siak, zapłonu brak.

Ta "puszka" to syrena, a tym kluczykiem wyłączasz tylko jej wycie. Alarm nadal działa i ten kluczyk go nie wyłącza.
Każdy alarm można zdemontować i połączyć obwody elektryczne tak, żeby zapłon działał. Potrzebny do tego jest schemat alarmu i elektryk. Oprócz tego, w alarmach jest zazwyczaj tzw ukryty wyłącznik lub bardziej po fachowemu "Funkcja serwis"( gdzie on jest wie tylko właściciel samochodu, a dowiedział się o miejscu jego ukrycia od elektryka który go zakładał ) i przez pewną kombinację ( opisaną w instrukcji alarmu ) można ten alarm wyłączyć. Twój alarm zgodnie z opisem posiada taki wyłącznik.
Ale opisu jak ten alarm ominąć, niestety na forum nie uzyskasz - nie wiemy, czy auto jest twoje, czy kradzone, czy chcesz go "pożyczyć" od mamy, brata siostry czy kogokolwiek innego bez ich zgody itd. A to jakby nie patrzeć jest kradzież. Nie mamy niestety pewności po co ci ta wiedza. Tym bardziej, że właściciel samochodu powinien wiedzieć, gdzie jest wyłącznik serwisowy i jak ten alarm wyłączyć. Sorry, ale musisz nas zrozumieć.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13939
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna? Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna?
    Wytworzenie momentu napędowego to dopiero połowa sukcesu samochodu – moment ten trzeba jeszcze przenieść na koła. By odbywało się to efektywnie i komfortowo, ŠKODA opracowała szeroką ofertę układów napędowych oraz skrzyń ...
    Ultima GTR i wyścigowa Corvetta - Jerzy Dziewulski Ultima GTR i wyścigowa Corvetta - Jerzy Dziewulski
    Jerzy Dziewulski, honorowy członek klubu Elite Circle co roku podczas imprez motoryzacyjnych zaszczyca nas swoją obecnością prezentując swoje auta między innymi Ariela Atoma, Ultimę GTR i wyścigową Corvette. W tym roku po ...

  •  
    • Renault model 4 CV
      Men's Day 2009
      Rodzinny autobus - camper
      Chicago Auto Show 2008