Fiat seicento 900- prośba o ocenę

23 Sty 2018, 14:39

Witam jestem w trakcie zakupu pierwszego auta. Trafiłam na kilka ogłoszeń. Niestety nie wiem czy auta z nich są warte uwagi. Kompletnie nie znam się na samochodach ,a nie chcę zostać ''wyrolowana''. Poniżej podam linki do ogłoszeń bardzo proszę o ocenę:

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]
agnieszka76
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Nie mam

23 Sty 2018, 15:25

1.Ok i długie opłaty z przeglądem ale uwaga bo handlarz.
2.Ok.
3.Ok.
4.Handlarz i sporo wyświetleń? Na 90% gruz.
5.Znowu dużo wyświetleń więc nic specjalnego,dobre Seicenta schodzą w ciągu kilku godzin.

No i najważniejsze na oględzinach sprawdż dokładnie podłogę i progi bo sporo SC już tego po prostu nie ma..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Sty 2018, 17:09

Rozumiem w takim razie zainteresuję się 3 pierwszymi ofertami. Bardzo dziękuję :D
agnieszka76
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Nie mam

24 Sty 2018, 15:53

Ja bym zaczął od numeru 3 ale jeśli Ci się nie spieszy z zakupem to warto poszukać SC z silnikiem 1100,motor praktycznie nie do zabicia (mam takie w domu i auto ma 3użytkowników od 2012roku kiedy jest u nas i jeżdzi bezproblemowo).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Sty 2018, 16:02