Folie przyciemniające szyby...

11 Gru 2008, 11:07

Jak to najlepiej zrobić żeby było dobrze???
Mam folie i chciałbym przyciemnić szyby w aucie. Słyszałem że można to robić na parze czy to prawda????
Radek08
Nowicjusz
 
Posty: 5

14 Gru 2008, 20:10

ja kiedys czytałem ze folie przykleja sie na czyste i odtłuszczone szyby np spirytusem.i przed naklejeniem nagrzewa suszarką do włosów bo podobno lepiej sie układa wtedy i ze po nałozeniu jej trzeba ją rozetrzeć czymś np ściągaczką do szyb tak żeby usunąć powietrze żeby rowno sie kleiła do szyby.nie mam doświadczenia w tym.poszukaj może w googlach info
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

19 Gru 2008, 19:50

oklejając szyby powinieneś wiedzieć że,przednie boczne szyby w pojeżdzie
powinny mieć co najmniej 70% przepuszczalności światła,szyba przednia
co najmniej 75%.A więc nie próbuj oklejać przednich bo żadna folia
nawet ta 'fachowa" nie wytrzyma testu.Piszę to bo przy badaniach
technicznych diagności łatwo to wyłapią.Może na mnie trafisz:-)!!!!!! a wtedy
nie ma litości-rwanie folii.Przepuszczalność światła w szybach oklajanych
folią"fachową" waha się w granicach nawet 25% do góra 57-60% a więc
zdecydowanie za mało.Pozdrawiam
lotek
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: wschód

20 Gru 2008, 18:29

Po wyczyszczeniu szyb spryskujemy szybe wodą z płynem do mycia naczyń. I na mokrą szybe nakładamy folie. Cpecjalna łopatką plastikową usuwamy wode z pod foli. Gwarnatuje efekt jak fabryczny :]
JanG
Nowicjusz
 
Posty: 5

30 Gru 2008, 10:38

JanG napisał(a):Po wyczyszczeniu szyb spryskujemy szybe wodą z płynem do mycia naczyń. I na mokrą szybe nakładamy folie. Cpecjalna łopatką plastikową usuwamy wode z pod foli. Gwarnatuje efekt jak fabryczny :]

Ty se chyba jaja robisz...gwarantuje efekt do pierwszego przymrozku!
Lord_Piotr
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Ostrowsko

30 Gru 2008, 17:22