Ford Focus 1.6 rocznik 2005 100 KM

22 Lut 2011, 16:50

Witam.
Ostatnio na zjezdzie z autostrady A4 w Kostomłotach zatankowałem na pobliskim orlenie jakies badziewie... Dlaczego tak uwazam? Poniewaz po przejechaniu ok 5-10km zaplaila sie kontrolka wtrysku paliwa. Ten taki helikopterek W drodze powrotnej dotankowałem 95 na shellu. Problem nie ustąpił wróciłem do Wrocławia zadzwoniłem do serwisu forda, swierdzono zebym zalal do pelna teraz 98 i jezdzil, problem powinien ustapic. Bylem dzis w Klodzku i wlasnie wrocilem. Problem nie ustapil.

Gdy są wysokie obroty kontrolka mruga, gdy są małe cały czas świeci.
Silnik traci moc czasami łapie normalnie, czasami nie.

Z gory dziekuje za pomoc.
Ostatnio edytowany przez DOPAL, 22 Lut 2011, 17:17, edytowano w sumie 1 raz
DOPAL
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Zadupie

22 Lut 2011, 17:13

Może byś uzupełnił temat o markę samochodu w tytule?
Podejrzewam, że jest to kontrolka układu sterowania silnika, potocznie nazywana helikopterkiem. Teoretycznie tylko podłączenie się pod komputer powie ci prawdę.

[ Dodano: 22 Luty 2011, 17:18 ]
Poprzedni post z marką samochodu usunąłem, a tytuł poprawiłem. Teraz jest ok.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Lut 2011, 11:23

podbijam
DOPAL
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Zadupie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym są masy czynne w akumulatorze?
    Jedną z częstszych przyczyn zakończenia żywota akumulatora na skutek jego wadliwej eksploatacji jest spłynięcie mas czynnych z płyt wypełniających wnętrze baterii. Opad mas czynnych objawia się zmętnieniem elektrolitu, a ...