FORD FOCUS 1.8 DT 66KW Problem...

06 Sie 2007, 13:53

Witam,
mam problem z ciśnieniem oleju.
Po remoncie silnika (szlif wału) pali się kontrolka ciśnienia oleju.
Został założony nowy czujnik oleju i sprawdzona kontrolka.

Jakie mogą być inne przyczyny?
Sliwek
Nowicjusz
 
Posty: 1
  • 06 Sie 2007, 14:06

    Może być uszkodzony przewód z czujnika do kontrolki,np.uszkodzona izolacja i przewód dotyka do masy.Jak to sprawdzić? - wypiąć przewód z czujnika i sprawdzić czy kontrolka świeci - nie powinna.Jak swieci - uszkodzony przewód.
    Jeżeli przewód okaże się ok,to przyczyn może być wiele - skoro był robiony szlif wału,to była ściągana głowica.Tak więć,uszczelki,tłoki,pierścienie,zapchane kanaliki oleju,pompa oleju.Najlepszym wyjściem z sytuacji jest pomiar ciśnienia oleju na warsztacie.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost
      W Toyocie Hilux wzmocnione mogą być obydwa silniki Diesla, tj. 2.5D-4D i 3.0 D-4D. Ten pierwszy zyskuje 23 KM mocy (do 167 KM), oraz 67Nm momentu obrotwego (do 410 Nm). Silnik 3.0 D-4D w Hiluxie Powerboost będzie rozwijał ...
      Zimowe porządki w samochodzie
      Pierwsze opady śniegu, oblodzone ulice i chodniki oraz mroźne temperatury powinny być wyraźnym sygnałem dla kierowców, żeby przygotować samochód do zimy. Wymiana opon, sprawdzenie układu hamulcowego czy zaopatrzenie ...