REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Rokiko napisał(a):Czasem płynu ubywa
Rokiko napisał(a):Wtedy będzie można wysnuć jakieś wnioski.
Rokiko napisał(a):Podczas testu nie ma nadciśnienia bo robisz to na otwartym układzie.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Korek możesz odkręcić i silnik może pracować na otwartym układzie. Tu chodzi o bezpieczeństwo żeby nie odkręcać korka jak układ jest ciepły przy panującym nadciśnieniu bo może wtedy ono wyrzucić płyn na zewnątrz. Druga sprawa to taka że przy ciśnieniu temperatura punktu wrzenia płynu chłodzącego wzrastaineedl napisał(a):A czy aby sprawdzić czy płynu jest tyle co było można odkręcić korek i odpalić auto na minutę czy dwie żeby zobaczyć czy wróci czy byłoby to szkodliwe?
Na to nie ma co w ten sposób patrzeć. Ogólnie górny wąż od chłodnicy powinien być gorący jak otwarty jest termostat. Na węże od zbiorniczka raczej nie ma co patrzeć. Jak na zimnym i ciepłym silniku jest inny poziom płynu (na rozgrzanym trochę więcej) w zbiorniczku to raczej wszystko jest ok.ineedl napisał(a):A po jeździe , ok 30 km jakie powininny być węże ? Chodzi mi o te dwa grube od dołu i te dwa do odchodzą po prawej i lewej od zbiorniczka?