Schuler napisał(a):a tu nagle 20 tys.
Zapominasz, że koszt swapa to nie tylko koszt robocizny na przełożenie słupka... Poza tym pisałeś, że kupisz bazę za 6k, a tam najpierw trzeba robić blachę. OCZYWIŚCIE cały czas przyjmujemy że chcesz to zrobić raz, porządnie i na lata, a nie wstawiać silnik do pordzewiałej budy! Bo jeśli faktycznie myślisz TYLKO o przekładce silnika, to w 3000 zł się wyrobisz, jasne. Ale gdzie hamulce, zawieszenie, jakieś łożyska, osprzęt typu alternator itp. To wszystko może być do wymiany. I nikt tu nie mówi o 20 tyś, ale te 12-13 tyś spokojnie przekroczysz.
Schuler napisał(a):Pełno gratów na olxach.
Sam pisałeś niedawno, że 1.8T jest zajechany po 20 latach, a te graty na OLX to zapewne używane więc... Jak to w końcu jest? 20 letnia część w aucie jest beee, a na OLX jest ok?
Schuler napisał(a):Czyli Volvo z turbo albo Saab są w lepszym stanie?
I tak nie będą tanie w utrzymaniu, ALE jest cień szansy że żaden Sebix nie upalał tego pod remizą. Nie wiem tylko jak z budżetem, sądziłem że masz 15k, a nie 10-12k.