Golf 6 szkoda parkingowa (drzwi)

07 Mar 2023, 10:05

Po prostu ktoś to naprawił a nie wymienił część i wszystko chciał mieć w d..tak jak większość blacharzy i mechaników.
Zamiast wyremontować silnik to kupić drugi przełożyć i mieć gdzieś.
To była jedyna sensowne wyjście, wymiana drzwi i ich lakierowanie to po 1) spadek sporej wartości auta, po 2) koszty dużo wyższe i efekt przeważnie gorszy
Chyba że drzwi z ASO nowe
A i tak by trzeba cieniować błotnik i tylne drzwi itd.
Wszystko przełożyć spasować.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 681
Prawo jazdy: 09 10 2010
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Opel
Paliwo: Benzyna

07 Mar 2023, 12:10

Trevor napisał(a):Po prostu ktoś to naprawił a nie wymienił część i wszystko chciał mieć w d..tak jak większość blacharzy i mechaników.
ale blacharz czy mechanik nie ma takich umiejętności więc czego oczekujesz. Ktoś się trudni w tym temacie, może skupić się tylko w jednym kierunku to efekty widać na załączonym obrazku. Nie każdy piekarz piecze chleb.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16210
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Mar 2023, 04:53

Latosz napisał(a):Być może kogoś zainteresuje dalszy rozwój sprawy z drzwiami, otóż udało się za pare złotych wyprostować je, tak więc wymiana i malowanie totalnie zbędne.

Tak to wygląda obecnie:


Same drzwi wyglądają dobrze, ale spasowanie z pozostałą częścią karoserii trochę gorzej. Na tym zdjęciu widać, że przednie drzwi są trochę niżej, niż tylne. Orientujesz się kiedy powstała ta nierówność? Była już przed kolizją, powstała przy uderzeniu, a może przy naprawie coś się wypaczyło? Zamykają się tak samo jak przed zderzeniem?
Henk
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 228
Zdjęcia: 7
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: VW Golf 5
Silnik: 1.4 MPI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

08 Mar 2023, 08:56

Ale gdzie widzisz złe spasowanie? No raczej w tej firmie nie poprawiali spasowania tylko wyciągali wgniecenie, to jeśli są źle spasowane to raczej z fabryki, bo to auto nie miało żadnych kolizji, wypadków itd.
Normalnie się zamykają, wszystko jest dobrze spasowane na żywo nie widać żadnych niedociągnięć.
Latosz
Nowicjusz
 
Posty: 8