Golf III nie zapali, pomocy

29 Paź 2007, 19:25

Kurde.... Mati18......
Ja wyłączam się z tej dyskusji , bo widze że najlepszym rozwiązaniem będzie odholowanie auta do mechanika .
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4728
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • 29 Paź 2007, 19:51

    Pewnie i zaplace polowe wartosci auta
    mati18
    Nowicjusz
     
    Posty: 23

    30 Paź 2007, 00:05

    Nie możesz sam tego sprawdzic.To awykonalne.Musisz mieć do pomocy drugą osobe.Tylko uważaj żeby cię prąd nie popieścił,bo na przewodach zapłonowych jest wysokie napięcie!
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    30 Paź 2007, 15:07

    Hehe ale ja wiem jak sie sprawdza iskre.
    I na mechanice sie tez cos znam, tylko najgorzej jest wlasnie jak sie cos spieprzy i niewiadomo co
    mati18
    Nowicjusz
     
    Posty: 23

    31 Paź 2007, 19:59

    Wiem juzx co jest,silnik mi zalewa przez pompe,odlaczylem ja i zagadal, membrana regulatora cisnienia jest dobra, co jeszcze tam zostaje,nieiwmeczy wtryskiwacz nie leje,co wy na to?
    Co dalej robic>>?
    mati18
    Nowicjusz
     
    Posty: 23

    01 Lis 2007, 12:47

    Sprawdz więc ciśnienie paliwa.Tam nie ma nic innego.A skoro pompa ci zalewa,to jako pierwsza myśl nasuwa mi się własnie ten nieszczęsny regulator.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Lis 2007, 15:54

    No wlasnie regulator cisnienia paliwa ma dobra membrane. A moze to byc powod wtryskiwacza jednopunktowego ze leje a nie pyli, i zalewa silnik?
    Co moze byc jeszcze powodem podawania za duzej dawki paliwa do silnika?

    Jak to jest z tym wtryskiwaczem, regeneruje sie go czy kupuje nowy, jakie sa tego koszty?
    mati18
    Nowicjusz
     
    Posty: 23

    01 Lis 2007, 17:31

    W chwili rozruchu to na dawkę paliwa największy wpływ ma czujnik temperatury silnika.Ważne też jest ciśnienie paliwa.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    01 Lis 2007, 21:51

    Może to być wina wtryskiwacza,ale wtryskiwacz odstawiamy na bok,bo pisałes,że nie leje.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Lis 2007, 14:59

    Mam problem z dobraniem wtryskiwacza jednopunktowego do golfa mk3 1.6 1993rok.
    NA wtryskiwaczu jest oznaczenie dwoma kolorami a takze liczbowe, jakie sa prawidlowe oznaczenia wtryskiwacza dla tego silnika?
    mati18
    Nowicjusz
     
    Posty: 23