Golf IV opinie lub inny niemiec

Golf IV opinie lub inny niemiec

05 Kwi 2009, 07:13

Witam.kuzyn prosił mnie o dowiedzenie sie czegos na temat golfa IV 150PS SDI ARL 1.9 z 6 stopniową skrzynia biegów.uparł sie koniecznie na niemca.rozglada sie rowniez za Audi A3 lub A4 wspomnianym wyzej golfem oraz bmw e46 (naciskalem na to ale jednak obstaje bardziej za audi albo golfem)
chcialbym dowiedziec sie czegos na temat tego golfika z tym wlasnie silnikiem.o audi nieco wiem, bmw to wiadomo.ale o tym golfie nic.dlatego prosze o jakies ciekawe opinie.Golf wiadomo dobre auto audi rowniez ale konkrety bym poprosil.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: Golf IV opinie lub inny niemiec

05 Kwi 2009, 08:12

Z tego co wiem to silniik SDI w golfie to wolnossący diesel beż turbo i napewno nie ma 150 PS tylko max 70 ( nie pamiętam ale chyba 68 koni dokładnie)
Jeśli już pytasz o SDI to wiadomo słabszy od TDI, ale za to niezniszczalny, bardzo ekonomiczny, bezproblemowy, ale rakietą to on nie jest. Do spokojnej, normalnej jazdy w zupełności wystarczy ale jeśli chcesz czasem przycisnąć to możesz się rozczarować.
Audi A3 1.9 TDI bylo by wtedy lepszym rozwiązaniem

[link wygasł]

Masz i poczytaj o Golfie SDI.
stasiowski121
 

Re: Golf IV opinie lub inny niemiec

05 Kwi 2009, 10:48

raczej odpuscic sdi a rozgladac sie nad tdi.
Choc to jest silnik nie do zakatowania.
patrykbmw
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 23 Mar 2009, 13:39

Re: Golf IV opinie lub inny niemiec

05 Kwi 2009, 11:42

wlasnie mnie sie widzi ze chodzilo mu o TDI bo tak sie podniecał tymi 150KM.auto nie dla mnie wiec ogolnie na to zlewam ale pomoc chce chlopakowi xD . bo ma niezly metlik w glowie.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: Golf IV opinie lub inny niemiec

05 Kwi 2009, 20:21

Ja też szukałbym TDI.
Ludzie mówią że turbo może paść ale szczerze jeszcze nie widziałem ani nie słyszałem żeby komuś padło w VW.
stasiowski121
 

Re: Golf IV opinie lub inny niemiec

06 Kwi 2009, 20:15

Szukaj jakiegoś 1.9 tdi , SDI ma osiągi takie ,że nie dałoby rady nawet seicento. Na pewno unikaj silnika benzynowego 1.6. Mój kumpel ze studiów to ma i mu chlorzy teego paliwa od cholery.
Bart3kk
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 13 Lut 2008, 20:21
Miejscowość: Ostrołęka
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault EZ-ULTIMO to samochód autonomiczny Renault EZ-ULTIMO to samochód autonomiczny
    Warszawa posłużyła jako sceneria do dla filmu promocyjnego oraz realizacji sesji zdjęciowej najnowszego samochodu autonomicznego Renault EZ-ULTIMO, oficjalnie pokazanego po raz pierwszy na Salonie Samochodowym w Paryżu. W ...
    Technika jazdy i nasze nowe drogowe postanowienia Technika jazdy i nasze nowe drogowe postanowienia
    Technikę, umiejętności oraz kulturę jazdy można poznawać i doskonalić latami. Początek roku jest dobrym czasem, żeby zastanowić się, co jako kierowcy możemy zmienić, aby za kierownicą czuć się bezpieczniej, pewniej i jak ...

  • Re: Golf IV opinie lub inny niemiec

    06 Kwi 2009, 21:11

    Zalezy, ktory 1.6 .Jesli chodzi o 1.6 SR 102 KM to fakt bedzie pil, ale juz 1.6 fsi 105 KM nie bedzie duzo palil. Tylko szkopul w tym, ze fsi zaczeto montowac troche pozniej wiec samochod bedzie drozszy.
    Forum vw golf V
    GOLFV.PL
    bykuu
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 194
    Rejestracja: 22 Paź 2008, 21:01
    Miejscowość: z nienacka