01 Mar 2009, 21:44
Koledzy - zanim zaczniecie kogoś krytykować,to najpierw przeczytajcie dokładnie to,co ktoś napisał,a jak się na tym nie znamy,to nie piszmy nic...
W niczym się nie poplątałem.Wystarczy tylko znać zasadę działania elektromagnesu - do niego jest doprowadzony cienki przewód ze stacyjki,na którym pojawia się napięcie podczas przekręcenia kluczyka w pozycję START.Po podaniu napięcia,cewka elektromagnesu przyciąga zworę i łączy wewnętrzne styki akumulatora i rozrusznika,powodując podanie napięcia na uzwojenie rozrusznika,co powoduje,że rozrusznik zaczyna się kręcić itd.I właśnie o te styki mi chodziło,pisząc,że moga być nadpalone lub na połaczeniach tych styków mogą być luzy bądz mogą być zaśniedziałe.Czyli ksiązkowo chodziło mi o styki robocze elektromagnesu.A elektromagnes w bendixie,to nic innego jak normalny przekaźnik - cewka,styki sterownicze i styki robocze.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...