Grand Vitara - Jakie opony

06 Lis 2015, 12:44

Witam :D

Mam w Grand Vitarze dość mocno zużyte opony tylne , pasuje zakupić nowe , jako że nie znam się za bardzo na oponach proszę o poradę jakie opony można by było wybrać .

Aktualnie mam założony taki oto zestaw opon :
Zdjęcie

więc z tego co się orientuję na froncie mam wielosezonowe a z tył zimowe ( na których jeździłem cały rok :o ) , chcę na tył włożyć również wielosezonowe , a te obecne wyglądają źle i już niedługo nie będą się nadawały do użytkowania .

Jakie opony polecacie zakupić ? zakładając że większość czasu spędzę na bezdrożach , takie bieszczadzkie drogi polne , gdzieś też wyczytałem że zaleca się kupić dokładnie takie same opony w przypadku jazdy 4x4 więc mam dokupić takie same jak z przodu ?
i raczej nie kupię opon droższych niż 500 zł za sztukę . :no:
Szczur
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 09 09 2011
Przebieg/rok: 28tys. km
Auto: Suzuki Grand Vitara
Silnik: 2.0 Diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

06 Lis 2015, 15:57

Quatrac 3 nie jest oponą typowo terenową, ale skoro u Ciebie się sprawdza, to nie widzę powodu by zmieniać model. To bardzo dobra opona :ok:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3680
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Dobre Miasto
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

06 Lis 2015, 17:22

okej to kupuję takie same jak mam na przedniej osi , właściwie to jeździłem na nich dlatego że z takimi oponami kupiłem samochód :naughty: ale jednak wolałbym ostatecznie coś bardziej w teren :)
Szczur
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 09 09 2011
Przebieg/rok: 28tys. km
Auto: Suzuki Grand Vitara
Silnik: 2.0 Diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna