Hatchback do 9-11k.

Hatchback do 9-11k.

16 Mar 2019, 17:44

Witam,
Całą swoją przygodę kierowcy (4 lata) spędziłem z jednym samochodem - Fordem Focusem 1.8TDCi z 2009r. Wszystko w tym samochodzie mi pasowało: wyglad, osiągi, spalanie, koszty eksploatacji... Niestety jakiś czas temu w wyniku wypadku poszedł na żyletki i zmuszony jestem poszukać czegoś nowego. Budżet jaki mam - około 10 tys, nie pozwoli mi znaleźć takiego samego samochodu a jako, że w te klocki jestem raczej zielony postanowiłem zwrócić się o pomoc tutaj. Najbardziej zależy mi na podobnej wielkości i osiągach. Rzadko kiedy przekraczam prędkość 130km/h, ale nie chcialbym mieć większych problemów z wyprzedzeniem tira. Co do silnika to raczej benzyna, bo większość z 800-1200km, które robię w miesiącu jeżdżę po mieście. Z aut które na razie zwróciły moją uwagę to : Grande Punto, Citroen C4, Mazda 3 no i oczywiście Ford Focus z wcześniejszych roczników, jednak chyba chciałbym spróbować czegoś nowego. Co sądzicie o wyżej wymienionych modelach, na co zwrócić uwagę, a może polecicie coś jeszcze? Dodam, że w grę wchodzą również wersje van dwuosobowe. Z góry dziękuję za pomoc.
oskk112
Nowicjusz

Re: Hatchback do 9-11k.

17 Mar 2019, 15:34

C4 sobie odpuść bo auto ma sporo bolączek,Mazda 3 ok ale ma duży problem mianowicie rdza..
Może jakaś Astra H? Za 11k znajdziesz coś z początku produkcji.
[link wygasł]?
Fajną opcją może też być Peugeot 307.
[link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

20 lat na podium – Toyota Camry w USA 20 lat na podium – Toyota Camry w USA