Honda Accord V czy coś innego?

Honda Accord V czy coś innego?

12 Kwi 2017, 22:22

Siema, w końcu przyszedł taki czas że pora kupić pierwszy samochód. Cena do 3k. Znalazłem w mojej okolicy Hondę Accord V [link wygasł] . Z tego co wynika to musiałbym dokupić opony letnie + ubezpieczenie.
VIN: SHHCE85200U024686
Mam też na oku Civic-a VI od kolegi [link wygasł]

Oczywiście zaznaczam że jestem totalnie zielony :mrgreen:
Pierwszy samochód, ważne żeby jeździł i był w miarę tani w utrzymaniu, ale też żeby można było nim pośmigać kilka miesięcy :D
Barszczuu1
Obserwowany

Prawo jazdy od: 07 02 2016
Auto: Nie mam

Re: Honda Accord V czy coś innego?

12 Kwi 2017, 22:24

Nie wchodź powyżej segmentu C jak zależy Ci na kosztach utrzymania, Accord odpada.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Honda Accord V czy coś innego?

12 Kwi 2017, 22:34

Co za przypadek....... Już tłumaczę pochodze z BP kilka lat temu ta honda była moja, sprzedałem ja dla znajomej która jeździła nią ponad 2 lata , auto jej serwisowalem także do zeszłego roku wiedziałem o aucie wszystko. Wtedy było na LBI teraz jest na LB. Widocznie sprzedała. Ogólnie do zeszłego roku auto jak najbardziej do polecenia nic niepokojącego się z nim nie działo podłoga i progi super ( nigdy nie naprawiane) ale tylne reperaturki błotnika były słabe. Za tą kasę warto. Ja to auto jej sprzedałem za 6k
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type
Silnik: 2.0 na gnojówkę
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Schyłek ery diesla to już tylko kwestia czasu Schyłek ery diesla to już tylko kwestia czasu