Honda Civic 1.5 Vtec 5drzwi 1999r-problem z niskimi obrotami

18 Mar 2008, 22:09

Witam
Mam problem z niskimi obrotami w Hondzie Civic. Przy odpalaniu na zimnym silniku obroty falują i silnik gaśnie. Po rozgrzaniu silnika jest już ok, ale obroty i tak są bardzo niskie - przy właczonych światłach spadają poniżej 500obr/min. W warsztacie powiedzieli mi, że jest to wina regulatora niskich obrotów i nic z tym nie zrobią(muszę wymienić tą część). Problem w tym, że nie mogę tej części znaleźć. Ma ona jakąś bardziej precyzyjną nazwę? Jeśli nie podałem jakiś ważnych informacji to powiedzcie mi co mam jeszcze podać, nie znam się na autach a wolałbym to naprawić.

Z góry dzięki za odpowiedź
Honda Civic 1.5Vtec 5drzwi 1999r
lucky-luciano
Nowicjusz
 
Posty: 1
  • 01 Lut 2021, 23:04

    Może to problem zalteenatorem regulatorem napiecia
    Honda20
    Nowicjusz
     
    Posty: 14

    03 Lut 2021, 11:18

    W takim razie na początek proponuję sprawdzić napięcie ładowania na wolnych obrotach bez włączonych odbiorników ( bez dmuchawy, klimy, świateł itd ) a następnie na włączonych światłach.
    Inną kwestią jest to, że po włączeniu świateł, klimy, ogrzewania szyby obroty silnika zawsze spadną, ale zaraz potem powinny się podnieść.
    Co do samych obrotów - przyczyn może być wiele. Na początek warto zainteresować się silniczkiem krokowym oraz jego kanalikami. Wszak to on odpowiada za regulację wolnych obrotów. Warto też od razu przeczyścić przepustnicę. Zerknij też na filtr powietrza.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ewolucja Suzuki LJ-80