ze szpilki na wysokości ok. 10cm poniżej pokrywy zaworów cieknie w małych ilościach olej. Czy ta szpilka przechodzi na wylot i wystarczy uszczelnić/zakleić ową szpilkę, czy może nie powinna ona mieć styczności z żadnym kanałem olejowym i wyciek w tym miejscu jest nienaturalny, np. pęknięta głowica? Dodam, że około 5 miesięcy temu miałem robiony generalny remont silnika (zatarty wał).
Tak, wyżej jest sucho. Pytanie czy ta śruba jest na przestrzał i może olej tamtędy wyciekać. Bo jeżeli nie jest to zapewne pęknięcie głowicy. Stąd też moje pytanie, czy ktoś może widział taki silnik lub schemat można gdzieś znaleźć
Wykręć ją i sprawdż,jeśli jest na przestrzał po prostu użyj czerwonego silikonu wysokotemperarowego,posmaruj cały gwint ,tak czy siak mozesz to zrobić ,nic poza wyciekiem się nie dzieje.
Hybryda Plug-in - dlaczego pali więcej niż deklaruje producent? Przyglądałem się ostatnio wynikom jakie podają producenci odnośnie spalanie w tego typu hybrydach. To co mnie zaniepokoiło to bardzo niskie wartości które można uzyskać tylko w przypadku naładowanej całej baterii po ...
Jak skalibrować alkomat, aby działał poprawnie? Alkomaty z czasem mogą się rozregulować i wskazywać mało precyzyjne pomiary. Dzieje się tak z różnych przyczyn. Może być efektem działania niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak zbyt wysoka temperatura ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.