Hyundai Coupe, czy coś innego?

14 Sie 2008, 17:29

Mam zamiar kupić pierwszy samochód. Nie mam wiele hajsu, bo studiuję. Mam równe 10 tysiecy naszej kochanej polskiej waluty. Skłaniam się ku Hyundaiowi Coupe z roczników 97/98. Rozmawiałem ze znajomkiem sprowadzającym auta z krajów beneluxu w tej sprawie. Z tymże nie mogę się doszukać jakichś wprost wypowiedzianych opini o tym aucie. Prosiłbym o jakieś wypowiedz dostarczające informacji na temat trwałości, cen części, eksploatacji. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i odradzał mi kupno tego modelu ze wzgledu na rzadkosc czesci zamiennych, zwracal moja uwage tez na to, ze jak ktos kupuje taką furkę, to najczęsciej ją rżnie. Jestem tez ciekaw jak spisuje sie gaz w tym samochodzie, i w 1.6 i w 2.0. Jeżeli odradzacie ten samochód to co polecacie? z gory dziekuje za jakies rady.
pyta88
Początkujący

Miejscowość: WPN
Prawo jazdy: 01 06 2006
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 1.8 DURATEC-HE 125KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

14 Sie 2008, 18:20

Jak już to tylko 2.0, samochodzik fajny i w ogóle, ale wątpię, żebyś za 10k dostał ładny i zdrowy.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

14 Sie 2008, 23:11

Dlatego staram sie go sprowadzic. Jak nie bedzie zadnego egzemplarza w miare dobrym stanie technicznym za te kase, to znajomek po prostu mi nic nie zwiezie. Ewentualnie odwleke kupno o jakis czas i pociułam jeszcze troche, chociaz szczerze mowiac potrzebny mi jest juz teraz samochod. Wiec co innego wziąć? Dodam, ze zalezy mi na ponad stukonnym silniku. Myslalem tez o Carinie. Znajomy jezdzi taka z 96r. i strasznie ja wychwala za niezawonosc.
pyta88
Początkujący

16 Sie 2008, 13:19

Co do Carini to masz racje,a do Hyundaia to szczerze mowiac mam pewne watpliwosci
Bardzo wiele mowisz o SOBIE, gdy wydajesz sie mowic o innych ludziach.
Architek
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zgorzelec

16 Sie 2008, 22:41