INSTALACJA GAZOWA W FSO POLONEZ CARO 1,5 R. 1992

03 Gru 2007, 18:09

Posiadam Poloneza Caro 1,5 rocznik 1992, instalacja LPG założona w roku 2001. W ostatnim czasie zaczeły się kłopoty objawiające się tym, że co jakiś czas są problemy z zasilaniem silnika, a parownik jest bardzo mocno oszroniony. Nie mam pojęcia, gdzie tkwi przyczyna, ponieważ to zdarza się co jakiś czas. Może ktoś wie coś na ten temat. Z góry dziękuję za pomoc.
richard1307
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Słupsk

03 Gru 2007, 22:46

:D Jeśli parownik bywa zaszroniony, to jest on żle wpięty w układ chłodzenia, a tym samym nie przepływa przez niego ciecz ogrzana z tego układu. Możliwe, że uległ przytkaniu króciec wlotowy tejże cieczy. 8)
fordon
 

03 Gru 2007, 23:47

Fordon zauważ że kolega mówi ze instalke ma od 2001 roku i napisał ze problemy zaczeły sie ostatnimi czasy wiec raczej jest podpieta dobrze skoro działała 6 lat.raczej ta druga ewentualność zostaje czyli opisane przez Ciebie zatkanie.pozdrawiam

Richard sprawdz tez czy nie masz za mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym/w chłodnicy i czy silnik osiaga optymalna temperaturę pracy
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

04 Gru 2007, 10:20

:D Racja, chicken; nie doczytałem dokładnie. Także pozdrawiam!
fordon
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Maksymalna sprawność i osiągi w hybrydowym BMW 3
    Całkowicie elektryczny tryb jazdy dostępny do prędkości 75 km/h. Tryb jazdy wybiegiem z wyłączonym silnikiem spalinowym może być aktywowany do prędkości 160 km/h. Funkcja start-stop w wersji hybrydowej, przy klimatyzacji ...