Jak uzyskać dźwięk turbiny

15 Lut 2021, 19:52

Cześć
Pytanie może być dla was dosyć banalne ale, jak uzyskać
ten uzależniający dźwiek turbiny/zasysającej powietrze.
Zależy to od wielkości downpipe'a który wychodzi od turbiny czy od samej wielkości owego turba, czy może jeszcze od innych czynników :evil:
Dzięki
PanzLasu
Nowicjusz
 
Posty: 12

15 Lut 2021, 20:50

Dobry blow off przy zdrowej turbinie dopełni reszty i usłyszysz to co chciałbyś usłyszeć. Czym się odpychasz?
fiatcoupepolska. pl
fiatcoupe
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 189
Miejscowość: Brydzia
Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Silnik: 2.0.20VT-220 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Rok produkcji: 1997

16 Lut 2021, 09:49

Dokładnie ale musi on zostać odpowiednio dobrany i założony żeby efekt był taki jak powinien.
Jaki masz silnik?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

16 Lut 2021, 12:26

Ale tu chyba jest mowa o czym innym niż blow off, no chyba że ja źle to rozumiem :o
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16249
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Lut 2021, 13:10

@Kao dokładnie chodzi o BOV czyli Blow-Off Valve. Upuszczenie ciśnienia do atmosfery nie do układu dolotowego. Do tego masz specjalne zawory i dźwięki też między nimi czasem się różnią. Tu masz fajnie wytłumaczone

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

20 Lut 2021, 00:49

Kao w sumie nie wiadomo o co chodzi :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10403
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lamborghini Miura P400 Roadster
    Miura Roadster to kolejny rarytas w świecie sportowych kabrioletów. Włosi nigdy nie wprowadzili do produkcji wariantu cabrio swojej ikony – uznawanej przez niektórych za pierwszy supersamochód w ...