REKLAMA
@mike1753
Oczywiście tramwaj to wina silnika? Co do drugiego, to jest tak - jak dbasz tak masz, jak zapłacisz, tak będzie jeździł. Znam x silników tego typu, będącymi totalnymi szrotami, biorącymi olej bez kompresji itd, oraz x takich, które dobrze jeździły, nie brały oleju i się nie psuły. I co ty na to? O dobrych 1.6 16V są nawet wpisy na tym forum. Także raczej próbujesz mnie atakować, niż dyskutować, ale spoko nie przeszkadza mi to
Wiesz, kolega określił auto jako na "dojazdy" nie "do ścigania", więc spokojnie taka pojemność starczy i nie ma czego współczuć. Silnik jest sprawdzony i ekonomiczny. Do spokojnej, oszczędnej jazdy wystarczy. Jeżeli nie to zawsze można znaleźć ibizę z większym motorem, jak kolega będzie chciał. Na razie to są luźne przykłady. Nie każdy ma takie podejście jak ty i jak doradzasz na zasadzie, co "ja bym wziął" to jest to raczej kiepskie doradztwo. Silnik jest bardzo dobry, sprawdzony i naprawdę godny polecenia. Co do spalania, to tutaj są relacje ludzi - kompletnie nie wiesz o czym piszesz..
[link do autocentrum.pl wygasł]
@Barol
Bez obrazy ale to ja się zaplułem ze śmiechu to czytając. Parafrazując - mentalni posiadacze fiatów 126p i ich forumowi odpowiednicy, o 1.6 opla wiedzą tyle co bociany o śniegu w Polsce. Bez odbioru, a tępy to sam ewentualnie jesteś I takich ludzi tu robią moderatorami?!!
@Koniu
Nie chcesz rozmawiać, bo nie masz argumentów, stąd protekcjonalny ton i nazywanie mnie chłopcem. Otóż zdziwiłbyś się, bo jestem już wyrośniętym chłopcem.
1. Jestem podejrzewam lepiej douczony od Ciebie i wbrew Tobie, nie wyczuwam tego nie mając książki w ręku i nie sprawdzając wpisów w niej. Jeżeli masz magiczną kulę, która mówi Ci, który przebieg jest podrobiony, które nie, to gratuluję. Zbijesz na niej fortunę. Sam sprowadziłem kiedyś taką Ibizę dla znajomej z niewielkim przebiegiem.
2. Normalnie są ludzie, którzy Gulfem 1.4 czy 1.6 w trasy jeżdżą, ale Twoje styrane zajeb..iste 90 KM w MKII wymiata, to wszyscy wiedzą. No niestety Gulf by cię objechał z palcem w tyłku 1.6, a z 1.4 o 200 kg lżejszym, miałbyś spory problem, a przyspieszenia katalogowo są takie same. Także fajnie, że twierdzisz, że jeździsz gównem, którym nie da się wyprzedzać, ale ja twierdzę, że to auto całkiem sympatycznie śmiga.
3. A te wieści skąd masz? Od właścicieli, którzy kupili "okazje". To się nie dziwię. Pasek zmienia się regularnie, a zwłaszcza jak się kupuje z cofniętym licznikiem. Resztę - to daj spokój wstydu oszczędź. Na tym forum macie wpis, że gość miał 1.6 i nie miał żadnego problemu, a oleju grama nie brał. Szukajka i jedziesz, jak mi nie wierzysz
4. Chłopcze, myślę że o silnikach, to mógłbyś się ode mnie nauczyć jeszcze niejedno.
5. Tak 1.4 jest bardzo udanym silnikiem, tani w eksploatacji i tanim. 2.0 8V jest drogi w utrzymaniu - sporo pali, trzeba go wysoko kręcić, żeby jechał i jest silnikiem starej generacji. Możesz sobie zresztą artykuły na jego temat znaleźć w auto-świecie. Średnio ponad 3 litry więcej na 100 km od 1.4. Jeżeli już coś rozważać, to 1.8 20V.
6 1.6 pali niewiele więcej niż 1.4 i ma dokładnie takie samo przyspieszenie do 100 km/h jak (2.0) 10,5 / 10,9 (1.6). Także znawco znowu zabłysnąłeś.
7. Brak argumentów. 1.6 16V miało swoje przypadłości i trzeba dbać - pamiętać o wymianie pasków, ale raczej to dotyczy wszystkich aut.
Reasumując: nie wiem jak wy ale ja mam wrażenie, że to wy nic na temat aut nie wiecie i coś gdzieś, kiedyś na forum 126p przeczytaliście.