Jaki najlepszy bus na długie trasy??

25 Lut 2009, 23:26

Witam

Zamierzam kupić busa rocznik od 2005(na nowego mnie nie stać) i zastanawiam się którego wybrać kwestia jest tego typu że będzie on pokonywał trasy na początek ok 4000km miesięcznie później ok 7-8 tys.Jeśli chodzi o towar to będą to ubrania i tak od 1 do 1,5 tony,piszę te informacje bo ludzie pytają jak zauważyłem na innych forach.I mam problem myślałem o Sprinterze,Masterze (3,0 na łańcuszku podobno trwałe auto "tak piszą") VW Ltku,Iveco Daily, chodzi mi o trwałe autko i nie drogie w utrzymaniu czyli pewnie pytanie jakie zadaje każdy ale priorytetem jest "niezawodność" żeby mi przejechało z towarem te kilometry i się nie psuło.Może pytanie jest zbyt ogólne ale jestem laikiem odnośnie busów dlatego pytam :) Proszę o szczere odpowiedzi.
Autko oczywiście do 3,5 T na prawo jazdy "B".
Jeszcze jedno co myślicie o SPRINTERACH z UK już po przeróbce bo widzę że są dużo tańsze niż nasze krajowe ale jak to jest z tą przeróbką(czy to bezpieczne)no i kiedyś słyszałem że tych aut się nie rejestruje ale może to dotyczy osobówek.

Pozdrawiam
Rupek
Nowicjusz

5

26 Lut 2009, 00:11

najlepszy wybór chyba VW
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika

1

26 Lut 2009, 09:30

Nowy Sprinter lub VW Crafter.

Nie kupuj Fiata Ducato III !!
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
3

26 Lut 2009, 09:39

[link do oferty na Allegro wygasł]
NOWY ! :) kupno nowego jest zupełnie nie opłacalne moim zdaniem.

Jak NOWY :) lepszym rozwiązaniem byłby ten egzemplarz.

Szkoda, że ten kolor :)
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
1

26 Lut 2009, 17:14