JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

21 Mar 2010, 18:32

WITAM
MAM ZAMIAR ZAKUPIC MERCEDESA SPRINTERA
i pojawia sie problem ,bo niewem ktorego wybrac :?:
autko ma byc od 1997 do 2005
cena malo wazna (autko bedzie kupowane w anglii)
ale zalezy mi na bezawaryjnosci i zbednych niespodzianek podczas eksploatacji

2,2 cdi czy 2,9 turbo?
ktory lepszy?
ktory jest najbardziej udanym i topornym pojazdem?
potrzebuje wersji max max 4 metry dluga paka
vanik bedzie uzywany do transportu towaru,
miasto jak i dluzsze trasy a wiec na maxa universalny

z gory dzieki
bo juz mnie naprawde glowa boli/ :shock:
kocham jezdzic...
elwisek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 21 Mar 2010, 17:52
Miejscowość: olsztyn

Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

21 Mar 2010, 20:21

Nowsze sprintery już nie są tak udane jak te starsze, pełno w nich elektroniki itd., silniki cdi są wrażliwe na złej jakości paliwo, jesli zależy Ci przedewszystkim na bezawaryjnej jeżdzie 2,9 TDI będzie dobrym wyborem. Pzdr
vip
Nowicjusz
 
Posty: 22
Rejestracja: 24 Sty 2008, 22:06

Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

22 Mar 2010, 07:42

ok
dzieki
moze cos wiecej na ten temat?
ktos sie rozpisze?
troszke wiecej detali?
:???:
kocham jezdzic...
elwisek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 21 Mar 2010, 17:52
Miejscowość: olsztyn

Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

24 Mar 2010, 17:49

Bierz 2.9 bardzo trwały silnik, montowany był też w okularniku
eljamon
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 20 Mar 2010, 15:50
Miejscowość: Bydgoszcz

Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

25 Mar 2010, 09:17

do jakiego przebiegu mozna kupuic 2,9
oczywiscie jezeli przypuszczamy ze niebyl krecony
tzn jaka jest wytrzymalosc takiego autka.

ktos pisal ze miljon kil zrobi ile w ty prawdy? :shock:
kocham jezdzic...
elwisek
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 21 Mar 2010, 17:52
Miejscowość: olsztyn

Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

27 Mar 2010, 19:28

milion to może przesada ale silnik jest trwały na pewno lepszy pod tym względem od CDI... nawet jeśli miałbyś coś przy nim robić to nie będzie drogo bo to prosta konstrukcja. Wiadomo że auta dostawczego nie kupuje się żeby stało więc przebieg 300tys nie powinien Cię dziwić
Fuckir
fuckir
Początkujący
 
Posty: 91
Rejestracja: 22 Mar 2010, 10:23
Miejscowość: Bydgoszcz
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

     Jak czytać etykietę na oponach? Jak czytać etykietę na oponach?
    Etykieta opony jest cechą opon pojazdów mechanicznych. Producenci opon dla samochodów osobowych, lekkich i ciężkich samochodów ciężarowych, od listopada 2012 zobowiązani są do podania na naklejce lub ...
    [F] Audi A8 D2 4,2 / BMW 740i e38 / Lexus LS 400 mk2 / Merc S 430 [F] Audi A8 D2 4,2 / BMW 740i e38 / Lexus LS 400 mk2 / Merc S 430
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu F - silnik V8 - modele z ok. 1999r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A8 D2 4,2 - 310KM - BMW 740i e38 - 286KM - Lexus LS 400 mk2 UCF20 - 294KM - Mercedes S430 w220 ...

  • Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

    10 Maj 2010, 22:19

    Potwierdzam - 2,9 to jest Mercedes
    2,2 już nie taki trwały, częste usterki, większe spalanie

    Wyboru dużego nie masz, ostatnie 2,9 wyszły w 2000 roku, pewnie do tej pory mają śmignięte min 400tys km ale jeszcze pojeździsz :)
    Komfort i bezpieczeństwo w standardzie
    artt
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 06 Maj 2010, 18:58
    Miejscowość: Kraków

    Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

    24 Lip 2010, 00:38

    elwisek napisał(a):WITAM
    MAM ZAMIAR ZAKUPIC MERCEDESA SPRINTERA
    i pojawia sie problem ,bo niewem ktorego wybrac :?:
    autko ma byc od 1997 do 2005
    cena malo wazna (autko bedzie kupowane w anglii)
    ale zalezy mi na bezawaryjnosci i zbednych niespodzianek podczas eksploatacji

    2,2 cdi czy 2,9 turbo?
    ktory lepszy?
    ktory jest najbardziej udanym i topornym pojazdem?
    potrzebuje wersji max max 4 metry dluga paka
    vanik bedzie uzywany do transportu towaru,
    miasto jak i dluzsze trasy a wiec na maxa universalny

    z gory dzieki
    bo juz mnie naprawde glowa boli/ :shock:

    Witam,
    Milion zrobiłem już na dwóch toyotach bez wymiany wtrysków.Oczywiście cześci orginalne i samochód bez turbiny. Samochód jezdzi jeszcze u mojego teścia Miałem 5 lat temu Merca Sprintera z salonu i stał w serwisie.
    Wtryski 2 x wymieniane. Zmieniam park na japońce.!!! Mam jeszcze 2 toyoty+ kontener 1997 rok , Transita i MB 310 Jeżeli chcesz coś z pierwszej ręki ( salon ) to daj znac
    lolano
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Rejestracja: 23 Lip 2010, 23:22
    Miejscowość: Pruszków

    Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

    15 Wrz 2010, 13:03

    mam 2.2 2001 r.(sredni dlugości) zawiodłem sie na nim tylko raz jak się rozszczelnil wtrysk i nie chciał palić na zimnym silniku(wymiana wtrysku w serwisie to koszt 1200 zł sztuka).Poza tym autko idealne jeśli się o nie dba.Mam pykniete prawie 300 tys. i jeszcze jezdzi.Jeśli bedziesz dbał(olej, filtry, turbinka sprawna, dobrej jakości paliwo) to bedzie ci długo i wiernie służył.

    Pozdrawiam
    glow
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Rejestracja: 15 Wrz 2010, 12:18
    Miejscowość: Toruń

    Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

    27 Lis 2010, 12:51

    Witam!
    Jeśli nie silnik z elektroniką to jaki oprócz 2,9 do sprintera?
    Free1981
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Rejestracja: 11 Lut 2010, 11:14
    Miejscowość: południe

    Re: JAKI SPRINTER JEST NAJLEPSZY?

    27 Lis 2010, 17:19

    Ja mam w swoim sprinterze juz 800 i bez problemu tylko dobra ropa i dobre czesci ale psuje sie bardzo rzadko i oczywiscie mowie o 2.9 TD
    <ZABRZAN>
    Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
    zabrzan13
    Aktywny
     
    Posty: 265
    Rejestracja: 06 Lis 2010, 17:54
    Miejscowość: Jelenia Góra
    Prawo jazdy od: 11 02 2007
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Mercedes ML w163
    Silnik: 2.7 CDI
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2003
     
    • Volvo XC60
      Race to Race, tvnturbo
      Berlin Mercedes-Benz & Friend 125-lecie
      Volvo XC60 T6 Drive-E wersja Platinum, przód