13 Cze 2009, 22:58
na pewno warto przeczytać bardzo dokładnie warunki.
Ja miałem rok temu w Samopomocy, okazało się, że działa tylko w przypadku wypadku a mi się akurat przydarzyła awaria techniczna ;(
Teraz mam na wypadek awarii. Zdarzyła mi się awaria i okazało się, że mam limit - chyba 400 zł na holowanie co przy stawce ok, 2 zł za km starczyło na 100 kilometrów (licząc tam i z powrotem). Miałem też wpisane w warunkach, że pomoc, która przyjeżdża ma spróbować usunąć awarię ale oni zajmują się tylko holowaniem.
Dopiero po kilku telefonach do assistance i pokazywaniu warunków umowy właścicielowi firmy, która mnie podholowała do jakiegoś warszstatu gdzie mieli mi ODPŁATNIE ustalić co się stało, spróbowali coś tam powalczyć. Na szczęście okazało się, że mi się tylko klema obluzowała i wystarczyło ją dokręcić i odpalić auto na przewodach. Wróciłem na kołach do domu.
A wersja początkowa była taka - holują mnie 100 km a za resztę płacę już przewoźnikowi z własnej kieszeni - miało być 600 zł !!!
PODSUMOWANIE:
1. czytaj warunki umów
2. zastanów się czy chcesz mieć pomoc w przypadku awarii czy wypadku?
3. jeżeli awaria to zobacz jaka jest kwota na holowanie przeznaczona i zastanów się na ile km to wystarczy - jeśli jeździsz dalej to szukaj lepszych warunków by nie trzeba było płacić jak za zboże w sytuacji krytycznej
pozdrawiam
Dariusz Sawicki
pozdrawiam
Dariusz Sawicki
Masz problem z rejestracją samochodu?
Daj znać zajmiemy się tym za Ciebie.