Jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

15 Kwi 2008, 12:55

zastanawiam sie nad kupnem samochodu i niewiem co bedzie odpowiednie dla mnie:(
karola
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Kwi 2008, 12:49

Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

15 Kwi 2008, 15:04

Po pierwsze wypadałoby napisać czego szukasz dokładnie albo co preferujesz (jaka klasa auta, może jakaś marka, model itp...). Twoje pytanie jest zbyt ogólne. Poza tym ,nie mnie to oceniać, ale wydaje mi się, że jeden post w zupełności wystarczy, po co od razu zaśmiecać forum?? Pozdrawiam
rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
lukiwch
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 330
Rejestracja: 02 Lis 2007, 23:15
Miejscowość: Wałbrzych

Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

15 Kwi 2008, 15:15

Ja bym kupił isuzu trooper xD a co ty chcesz nie wiem ;P
powiedz mniej więcej co chcesz ;P
Szatek
Aktywny
 
Posty: 302
Rejestracja: 25 Lis 2007, 15:24
Miejscowość: Elbląg

Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

15 Kwi 2008, 17:17

zastanawiam sie miedzy tigra golfem III escortem honda civic a bmw3 nieiwme jaki samochod bylby odpowiedni jako pierwszy samochod dla mnie :)
karola
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Kwi 2008, 12:49

Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

15 Kwi 2008, 17:22

BMW odpada ze względu na tylny napęd (chyba, że nie doceniam twoich umiejętności ale śmiem twierdzić, że dopiero uczysz się jeździć). Escort odpada, zanim się obejrzysz to rdza zajmie wszystkie części auta. Tigra ciekawe auto niestety nie znam go. Golf III jak dla mnie przereklamowane auto w cale nie takie dobre jak mówią... A Honda jak to Honda będzie służyć dopóki nie postanowisz zwiedzić pobocza albo innego drzewa lub też rdza się nim zainteresuje. Dlatego też uważam, że taki Civic V gen. 3d 1.3 16V (chyba 75KM ma) byłby bardzo dobrą propozycją na pierwsze auto.
Ostatnio edytowany przez lukiwch, 15 Kwi 2008, 18:36, edytowano w sumie 1 raz
rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
lukiwch
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 330
Rejestracja: 02 Lis 2007, 23:15
Miejscowość: Wałbrzych

Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

15 Kwi 2008, 17:32

nie mylisz sie ja za pare dni dopiero ostane prawko do reki... a moze jescze jakies propozycje???


pozdrawiam:)
karola
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Kwi 2008, 12:49
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików
    Pyłki są zmorą nie tylko alergików, ale także kierowców bez względu na to, czy są na nie uczuleni czy nie. Dlaczego? Pyłki osadzające się na szybach samochodu potrafią ograniczać pole widzenia, a jazda w takich ...
    BMW Zagato Coupé 2012 BMW Zagato Coupé 2012
    BMW Zagato Coupé to typowe BMW widziane oczami włoskiej firmy Zagato, specjalizującej się w budowie nadwozi samochodowych. Stylistyka Zagato scala cechy typowe dla konstrukcji obu firm, tworząc rasowe coupé ...

  • Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    16 Kwi 2008, 09:22

    Za takie pieniądze dostaniesz wycackaną Hondę Civic 5-tej generacji :) Szybkie i ładne auto.
    RadmaX
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 133
    Rejestracja: 21 Lut 2008, 21:15
    Miejscowość: Toruń

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    16 Kwi 2008, 09:39

    dobrze by bylo jeszce jakby taka honda malo palila i jak co aby czesci byly niedrogie i latwy dostep do nich byl:) dlatego tu pisze bo mniej wiecej wiem jakie autka w takiej cenie kupie ale nieiwem jakie by bylo najlepsze by malo palilo czesci byly tanie i by nie bylo awaryjne ;d
    karola
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 15 Kwi 2008, 12:49

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    16 Kwi 2008, 10:20

    Takie rzeczy to tylko w Erze :P By mało palił, nie psuł się miał tanie części i był tani... hmmm Trabant mi sie rzuca na myśl z silnikiem od VW... A tak na serio to Civic raczej się nie psuje, poza tym czasy gdy nie było dostępu do części do Hondy minęły bezpowrotnie. Można również znaleźć tańsze zamienniki. Jak to mówią... kto szuka ten znajdzie. Co do spalania takie 1.3 nie powinno nadwyrężyć twojego budżetu.
    rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
    lukiwch
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 330
    Rejestracja: 02 Lis 2007, 23:15
    Miejscowość: Wałbrzych

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    16 Kwi 2008, 14:21

    Może polecałbym Opla Tigrę, ponieważ ma niewielkie koszty eksploatacji. W większości przypadków są to te same podzespoły, co do Corsy. Są także ich tańsze zamienniki i łatwo dostępne. Polecałbym z silnikiem 1.4/90 KM, a jeśli chcesz szybszy to 1.6/105 KM.

    Zobacz przykładową ofertę:

    [link wygasł]

    Pozdro :wink:
    Per aspera ad astra
    Tiguan
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 629
    Rejestracja: 22 Lut 2007, 19:31
    Miejscowość: Pruszków

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    16 Kwi 2008, 15:35

    jak na pierwszą furke to Albo GOLF albo ECSORT innego wyjścia nema.

    Tigra jest soko ale chyba zapardzo szalona jak na 1 samochód
    a BMW jest zadrogie z częsciami
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
    Miejscowość: Poznań

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    16 Kwi 2008, 18:10

    heh dziekuje bardzo za wszystkie propozycje...:) ostatnio wlasnie czytalam o tigrze i spodobala mi sie hmm to teraz moze takie pytanko ktore by palilo najmniej z silnikiem ok 1.4 golf III tigra escort czy honda civic V generacji
    karola
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 15 Kwi 2008, 12:49

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    17 Kwi 2008, 17:40

    moim zdaniem honda spali najmniej, oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy.
    NFSU9
    Aktywny
     
    Posty: 327
    Rejestracja: 26 Paź 2006, 12:29
    Miejscowość: WWA
    Auto: 350z
    Silnik: 3.5v6 300km

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    18 Kwi 2008, 07:54

    dziekuje i milego dnia :)
    karola
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 15 Kwi 2008, 12:49

    Re: jakie autko kupic tak w cenie 6000- 8000?

    19 Kwi 2008, 15:42

    a co sadzicie o tych autkach?

    pierwsze auto, swiezy kierowca, fundusz do 10k :)

    Lanos: kumple troche odradzaja bo cos z blacha podobno ale cena nawet niezla wydaje mi sie:)
    [link wygasł]

    Honda Civic VI
    [link wygasł]

    Honda Civic V
    [link wygasł]

    Moze cos innego?
    wolv
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 15 Kwi 2007, 14:37
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      Autosacrum 2009