JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 10:37

Również polecam audi 80 nie do zajeżdżenia.... seat toledo też ciekawa propozycja a bmw za ta kase szrot raczej moze jakas mazda 626 starszej generacji stary accord....
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 11:08

emilo222 napisał(a):ofc ale co do jazdy mam jakieś doświadczenie kilka tys.km bez prawka po okolicy wiec nie straszna mi zima pozatym jeźdze z umiarem


Ty to nazywasz doświadczeniem ??? Wyrasta kolejny mistrz prostej z ogromnym doświadczeniem w BMW. Obyśmy nigdy nie spotkali sie na drodze.
AreBie
Aktywny
 
Posty: 487
Rejestracja: 20 Lip 2010, 22:10
Miejscowość: NML

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 22:30

znam duzo osob co nie maja prawka a jedza lepiej niz ci co maja chyba znacie takie osoby?
ja bynajmniej znam i to wszystko mlode roczniki
Papież? A ile on ma dywizji?

J. Stalin
emilo222
Aktywny
 
Posty: 395
Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
Miejscowość: kuj-pom inowrocław

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 22:42

Zły tok myślenia, to nie jest doświadczenie. Ja mam przejechane bardzo dużo km i wiem, że nie jestem kierowcą z doświadczeniem. Doświadczonym kierowcom może być Twój tata, ale nie Ty :)
BMW odpada, za te pieniądze kupisz chyba tylko karoserię :D
Jak wymienił barol91
Renault 19
Golf mk2 (mogę Ci coś więcej opowiedzieć na jego temat)
Może peugeot 205/106
- Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
Siwy600
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 224
Rejestracja: 13 Cze 2010, 20:16
Miejscowość: Bielsko-Biała
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 22:47

co do auta to juz zastanawiam sie nad HYDRO xm vs xantia na ktore moge przeznaczyc ewentualne wiecej niz 3k ale zalezy mi jak naj taniej zakupic auto poniewaz z kupnem auta wiaze sie rejetracja/oc/wymiana plynow/jakis czesci no i jakiegos tungu optycznego car audio z czasem
Papież? A ile on ma dywizji?

J. Stalin
emilo222
Aktywny
 
Posty: 395
Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
Miejscowość: kuj-pom inowrocław

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

31 Lip 2010, 22:54

Ziomek, najpierw zainwestuj w słownik :)
Nie myśl o tuningu optycznym i car audio, bo auto to podstawa do rozpoczęcia tego typu modernizacji. Kup auto na które Cię stać i żebyś mógł opłacić ubezpieczenie OC i rejestrację, oleje i płyny to już nie wliczam, dopiero potem myśl o tuningu. :)
- Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
Siwy600
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 224
Rejestracja: 13 Cze 2010, 20:16
Miejscowość: Bielsko-Biała
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nissan Juke Fun Edition - seria limitowana Nissan Juke Fun Edition - seria limitowana
    Nissan wprowadził do oferty nową edycję specjalną miejskiego crossovera Juke, stworzoną dla tych, którzy wyrazić swoją osobowość poprzez wyjątkową, oryginalną stylizację nadwozia i wnętrza swojego samochodu. Juke Fun ...
    [SUV-D] CX-7 2,3 / Murano Z50 3,5 / Land Cruiser J120 4,0 [SUV-D] CX-7 2,3 / Murano Z50 3,5 / Land Cruiser J120 4,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - SUV segmentu D - silnik benzynowy o mocy ok. 250KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2007 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Mazda CX-7 2,3 DISI - 258KM - Nissan ...

  • Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    31 Lip 2010, 22:54

    Siwy600 napisał(a):Doświadczonym kierowcom może być Twój tata, ale nie Ty

    Ja jezdzę juz prawie ok 35 lat.Ale nie raz łapię się na to ze potrafię popełniać błędy których nie zrobić... :!: :!: Od czego to zalezy-trudno powiedziec... :?: :?: Rutyna,pewność siebie,brak myślenia.... :?: :?: Cholera-naprawdę trudno mi tak jednoznacznie powiedziec...
    Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
    Nie odpowiadam na PW.
    Migi60
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5332
    Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
    Miejscowość: Polska
    Prawo jazdy od: 10 07 1979
    Auto: OPEL CORSA
    Silnik: 60KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    31 Lip 2010, 22:59

    Siwy600 napisał(a):Ziomek, najpierw zainwestuj w słownik :)
    Nie myśl o tuningu optycznym i car audio, bo auto to podstawa do rozpoczęcia tego typu modernizacji. Kup auto na które Cię stać i żebyś mógł opłacić ubezpieczenie OC i rejestrację, oleje i płyny to już nie wliczam, dopiero potem myśl o tuningu. :)

    heh dobra slownik lece jutro zakupic a co do tuningu zauwaz ze napisalem go jako ostatnia rzecz
    Papież? A ile on ma dywizji?

    J. Stalin
    emilo222
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
    Miejscowość: kuj-pom inowrocław

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    31 Lip 2010, 23:18

    Hehe słownik podstawą sukcesu, fajny byś miał fiat CC :P i na opłaty by starczyło i dziewczynę na pizze zaprosił xD A może byś jeszcze jakiś ultra spoiler zamontował do niego haha :D
    - Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
    Siwy600
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 224
    Rejestracja: 13 Cze 2010, 20:16
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Volkswagen Passat B5
    Silnik: 1.9 TDI 110KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    01 Sie 2010, 08:49

    Człowieku za 3tys.zł trzeba szukać auta w jak najlepszym stanie,nie patrząc na marke,rodzaj paliwa itp. tylko najwazniejszy jest stan a nie myślenie o aucie z hydrauliką.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    01 Sie 2010, 10:16

    Ja jezdzę juz prawie ok 35 lat.Ale nie raz łapię się na to ze potrafię popełniać błędy których nie zrobić... :!: :!: Od czego to zalezy-trudno powiedziec... :?: :?: Rutyna,pewność siebie,brak myślenia.... :?: :?: Cholera-naprawdę trudno mi tak jednoznacznie powiedziec...

    Otóż to, samochodem jeździ się całe życie i zdobywa się coraz to więcej doświadczenia.
    barol91 napisał(a):Człowieku za 3tys.zł trzeba szukać auta w jak najlepszym stanie,nie patrząc na marke,rodzaj paliwa itp. tylko najwazniejszy jest stan a nie myślenie o aucie z hydrauliką.

    Jakieś auto do 1500zł, ubezpieczenie i opłaty. Oleje itp... To wszystko kosztuje, jak by kupił auto za 3000tyś. to z czego by ubezpieczył samochód?
    Powinno się pisać na początku tematu: Mam 3000tyś zł odliczając wszystkie opłaty. Od razu by użytkownicy wiedzieli, że szukać auta do 3000tyś a nie zastanawiać się ile Ci zostanie kasy na ubezpieczenie!
    Jak zwykle barol 100% prawdy :)
    - Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
    Siwy600
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 224
    Rejestracja: 13 Cze 2010, 20:16
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Volkswagen Passat B5
    Silnik: 1.9 TDI 110KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    01 Sie 2010, 10:24

    Mój ojciec jest zawodowym kierowcą od ładnych lat,jeżdził już praktycznie wszystkim czym sie dało a i tak dalej czasami zdarzy mu sie popełnić jakiś błąd.

    Siwy no bo taka prawda,zawsze trzeba zostawić te 1500zł na opłaty,przerejestrowanie,wszelkie wymiany itp.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    01 Sie 2010, 21:04

    Otóż to barol człowiek uczy się całe życie jeździć samochodem, mimo tego że jeżdżę autem dość długo i dość często w ciągu jednego dnia, to nie mogę powiedzieć, że jestem bardzo dobrym kierowcom.
    - Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
    Siwy600
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 224
    Rejestracja: 13 Cze 2010, 20:16
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Volkswagen Passat B5
    Silnik: 1.9 TDI 110KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    02 Sie 2010, 07:06

    No dokładnie.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: JAKIE AUTO KUPIĆ NA POCZĄTEK DO 3tys.

    02 Sie 2010, 15:10

    Ależ ilu mamy takich easy riderów którzy jeżdżą z rok albo dwa i bawią się w Sebastiana Loeba ;D
    - Na skrzyżowaniu niespodziewanie dostałem ataku daltonizmu.
    Siwy600
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 224
    Rejestracja: 13 Cze 2010, 20:16
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Volkswagen Passat B5
    Silnik: 1.9 TDI 110KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      GTP Light