Jakie auto kupić o niedużym spalaniu i dobrej dynamice jazdy?

25 Lut 2024, 13:24

Cześć, zastanawiam się nad zakupem drugiego auta, aktualnie jeżdżę toyotą yaris z 2003 roku, bodajże 1.3 Diesel. Niestety nie był to zbyt dobry silnik i już zaczynają się problemy. Na wstępie pragnę zaznaczyć że nie znam się na motoryzacji.

Mój budżet to od około 15 000zł do 30 000zł. Zależy mi oczywiście na bezawaryjności jednostki, niskim spalaniu (najlepiej poniżej 6,5l/100km w mieście). Zależy mi również na dobrej dynamice jazdy, ale konkretnych wartości nie będę podawał bo się nie znam.

Większą sympatią dażę silniki benzynowe ale mogę rozważyć również diesel. Opcja instalacji LPG mile widziana. Nie jeżdżę wiele, prawdopodobnie będę robił poniżej 1800km miesięcznie.

Osobiście jestem też fanem technologii, więc im więcej "bajerów" ma auto tym bardziej je lubię, ale wiadomo że nie jest to w aucie najważniejsze. Z góry dziękuję za pomoc.
Kuba6002
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 25 Lut 2024, 13:54

    Kuba6002 napisał(a): aktualnie jeżdżę toyotą yaris z 2003 roku, bodajże 1.3 Diesel. Niestety nie był to zbyt dobry silnik i już zaczynają się problemy.

    Te toyoty to badziewie.
    Kto to słyszał, by 21 letni samochód, zaczynał sprawiać problemy :naughty:
    Kuba6002 napisał(a):Osobiście jestem też fanem technologii, więc im więcej "bajerów" ma auto tym bardziej je lubię

    Ważne jest też, by te wszystkie bajery działały, a także, by nie przesłoniły ci ważniejszych rzeczy.
    Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
    yeti65
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3679
    Zdjęcia: 15
    Miejscowość: Dobre Miasto
    Prawo jazdy: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
    Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna

    25 Lut 2024, 14:06