Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

16 Kwi 2014, 14:23

Czesc,
niekonwencjonalnie, Macie 30 Tysiecy i musicie kupic auto dla siebie, budzet nie ulega zwiekszeniu, ma to byc wasze jedyne auto, na co pada wybór?

pozdrawiam
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Rejestracja: 27 Lut 2014, 12:04
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

16 Kwi 2014, 14:38

To byłby mój wybór:
[link wygasł]
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

16 Kwi 2014, 14:47

Polo? :shock:
Lepiej Kia Ceed/ Hyundai i30 1.6 CRDI 90KM.. :ok:
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

16 Kwi 2014, 16:29

i30 jest tragiczne ...:D

serio wszyscy mysla tak przyziemnnie?:D nik nie napisze mercedes E, subaru impreza, cokolwiek...?:D
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Rejestracja: 27 Lut 2014, 12:04
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

16 Kwi 2014, 16:33

Nethann napisał(a):serio wszyscy mysla tak przyziemnnie?:D nik nie napisze mercedes E, subaru impreza, cokolwiek...?:D

A coś ty mercedesa klasy e za 30k zł to kupisz z ok. 2000roku, lub powiedzmy 2004 ale wtedy z ubogim wyposażeniem, a ten samochód miałby starczyć na ładnych kilka lat.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

16 Kwi 2014, 16:56

kon146 napisał(a):Polo?
Lepiej Kia Ceed/ Hyundai i30 1.6 CRDI 90KM..


Dla mnie i30 oraz Ceed są za bardzo plastikowe. Wsiadając do niego czuję się jakbym jechał w jakiejś puszcze. Jakbym wybierał Polo to z silnikiem 1.4 16V 80KM lub 85KM i ewentualnie założył gaz. Na pewno wyjdzie lepiej niż diesel w tak małym aucie i tanie w utrzymaniu.
elpolacco
Początkujący
 
Posty: 83
Rejestracja: 24 Maj 2013, 18:16
Prawo jazdy od: 12 12 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Skoda Fabia
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ciekawe pomysły na prezent dla niego od MINI Ciekawe pomysły na prezent dla niego od MINI
    MINI Folding Bike Lime to wszechstronny środek transportu stanowiący idealne połączenie stylu, designu i nowoczesności. Dzięki aluminiowej ramie, ośmiu przełożeniom oraz 20-calowym kołom jaskrawozielony składany rower jest ...
    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.

  • Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 17:01

    Nie no zaraz padne :lol: A Polo to wcale plastikowe nie jest :?: :lol:
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 17:20

    elpolacco napisał(a):Jakbym wybierał Polo to z silnikiem 1.4 16V 80KM lub 85KM i ewentualnie założył gaz. Na pewno wyjdzie lepiej niż diesel w tak małym aucie i tanie w utrzymaniu.

    W sumie to masz racje ale to w mieście jak po trasie to lepszy będzie diesel
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 17:28

    kon146 napisał(a):Nie no zaraz padne


    Jak masz powody to padaj :lol: Nie wspomnę już o utracie wartości VW Polo, a i30 lub Ceeda. Różnica po paru latach będzie zauważalna.
    elpolacco
    Początkujący
     
    Posty: 83
    Rejestracja: 24 Maj 2013, 18:16
    Prawo jazdy od: 12 12 1990
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Skoda Fabia

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 17:32

    Ja bym brał e46 :)

    pierwsze lepsze ogłoszenie
    [link wygasł]
    Krzysiu
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 28
    Rejestracja: 07 Sie 2013, 12:47
    Auto: BMW e36 318is 140KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Rok produkcji: 1994

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 18:14

    Krzysiu napisał(a):Ja bym brał e46

    pierwsze lepsze ogłoszenie
    http://otomoto.forumsamochodowe.pl/bmw- ... ny-m-pakie ... 80876.html

    Też jest to fajne auto
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 18:28

    A ja najlepiej cos na turbinie w benzynie saab, opel albo japoniec honda czy lexus w kombi lub jakis van, aby duze było. Nie lubie czuc sie jak w puszcze.

    Polo :mrgreen: dobre.
    noisy
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2610
    Zdjęcia: 21
    Rejestracja: 17 Lip 2007, 15:30
    Miejscowość: Tomaszow
    Prawo jazdy od: 27 02 2003
    Auto: Honda
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Automatyczna

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 18:30

    noisy napisał(a):Polo dobre.

    No i chociaż jeden co uważa podobnie jak ja że vw. są dobrymi autami. A tak przy okazji z czystej ciekawości tylko ile ta twoja honda odyssey spala gazu w mieście i na trasie. :?:
    Ostatnio edytowany przez Krzychu, 16 Kwi 2014, 18:34, edytowano w sumie 1 raz
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 18:34

    krzysiek4000 napisał(a):
    noisy napisał(a):Polo dobre.

    No i chociaż jeden co uważa podobnie jak ja że vw. są dobrymi autami. A tak przy okazji z czystej ciekawości tylko ile ta twoja toyotka spala gazu w mieście i na trasie. :?:

    A to nie była ironia?
    Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
    tomek70
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1023
    Rejestracja: 15 Mar 2014, 19:19
    Miejscowość: Łódź
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Ford Mondeo mk4
    Silnik: 2.3 161
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2008

    Re: Jakie auto kupiłbys do 30 tysi

    16 Kwi 2014, 18:35

    tomek70 napisał(a):A to nie była ironia?

    A co mnie to polo wg. mnie jest fajne
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50