Jakie auto wybrać na pierwszy samochód ?

Jakie auto wybrać na pierwszy samochód ?

04 Maj 2019, 17:29

:twisted: Witam serdecznie. Mam dylemat ponieważ jestem świeżo upieczony kierowca i planuje zakup auta za nieduże pieniądze. Interesuje mnie auto w LPG bądź ekonomiczny diesel do 4000zl . Głównie chodzi mi o to żeby się nie wkopać z zakupem auta przy którym nie będzie mnie stać na naprawy a czytając opinie aut spotykam się na więcej pozytywnych niż negatywnych a mimo wszystko znajomi mnie ostrzegają czy to przed zakupem Mazdy czy Alfy czy Volvo...Przeglądając ogłoszenia rozważam zakup Volvo V40 kombi 1.6 LPG 1998 rok , Alfa Romeo 156 sedan 1,6 LPG 2001 rok oraz Ford Mondeo MK3 i Renault Laguna II . Prosiłbym o pomoc co myślicie na temat wyżej wymienionych aut bądź co moglibyście mi polecić za auto żeby nie zbankrutował przy kasie u mechanika w razie potrzeby... :happy:
Mecenass92
Obserwowany

Re: Jakie auto wybrać na pierwszy samochód ?

07 Maj 2019, 12:49

Wymienione auta za 4k będą gruzami - czy to z powodu zastosowanej technologii, czy ze względu na wiek w tej cenie, albo... jedno i drugie. Najbardziej realnym będzie zakup Volvo, ale szału nie będzie.

No i jak zawsze - masz kilka tys, więc szukaj małego, prostego auta w najlepszym stanie technicznym, a nie jakiś wynalazków.
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

07 Maj 2019, 15:58

mike nie znasz się bo przecież jest tego trochę w ogloszeniach :mrgreen:

A tak na poważnie to tak jak przedmowca wspomniał każde z tych aut będzie gruzem no jedynie właśnie zostaje Volvo ale na rewelacje też bym nie liczył.

W tym budżecie najważniejszy jest stan a nie marka czy model.

Skąd jesteś to coś się poszuka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5