Po wypuszczeniu na rynek Passata Alltrack, inżynierowie Volkswagena postanowili dalej iść w tym kierunku.
Nowy Golf, wyglądający jak wyżej osadzona wersja Varianta, otrzymał plastikowe nakładki na nadkola, progi i dolnej części zderzaków.

Dodaje mu to bardziej terenowego niż SUV'owatego wyglądu. Zawieszenie zostało podniesione o 20mm. a na osiach osadzono 17 calowe felgi.
Dla zwiększenia praktyczności auta, zostały zamocowane srebrne relingi dachowe.
Tył nowego Volkswagena dużo się nie zmienił od standardowej wersji. Modyfikacje objęły tylni zderzak, gdzie zamontowany został dyfuzor, który dodaje mu lekko sportowego akcentu.

Golf otrzymał także napęd na wszystkie osie, typu 4motion.
Standardowo, nowy Volkswagen, będzie dostępny w czterech opcjach silnikowych: silnik 1.8 TSI o mocy 180 KM, jednostka 1.6 TDI 110 KM, 2.0 TDI 150 KM oraz silnik rodem z Golfa GTD – 2.0 TDI o mocy 184 KM.
Wnętrze nie powala na kolana. Jest nudne, czarne z drobnymi, srebrnymi akcentami.
Ciekawie za to wyglądają zegary prędkościomierza i obrotomierza, zaprojektowane w nieco klasycznym stylu.

Podsumowując, Alltrack to dobry samochód na dalekie trasy, lub na rodzinny wypad na piknik, jednak nie pasujący do typowo off-road'owych przejażdżek. Ciężko go także nazwać SUV'em ze względu na jego "combi'owatość".
Osobiście, gdybym miał wybierać pomiędzy nowymi Golfami, postawiłbym jednak na kupno GTE

Autor tekstu :Konrad D
Zdjęcia :www.netcarshow.com
Artykuł stworzony dla: https://www.forumsamochodowe.pl
All rights reserved 2014©
Kopiowanie powyższego artykułu bez wiedzy autora zabronione!