Jakie CB kupić? Mały problem...

18 Mar 2008, 20:08

Witam, mam mały problem, kolega za pare dni kończy 18 lat, co za tym idzie, prawo jazdy i samochód (kupił już, narazie sobie go "picuje") Bardzo marzy mu się CB-RADIO, i ja pomyślałem że jako prezent z chłopakami kupimy mu te CB-Radio, no i cały ciężar tej akcji padł na mnie :) ... zależy mi na czasie a ja nie mam pojęcia jakie kupić, nie znam się na tym i nie ma mi kto poradzić, nie chce kupić czegoś z czego nie bedzie zadowolony... a drugą sprawą są pieniądze, bo nie jest nas za wielu do składki... może powiem tak, do 300zł napewno kwitu będzie :) Fajnie by było jakbyście umieszczali linki np. z allegro.pl, i poradzili coś ciekawego (CB oczywisicie z anteną) Z góry dziekuje za pomoc :)
steve_lfc
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kluczbork

19 Mar 2008, 10:15

W tej kwocie polecam starą Onwę MK i lub MK II. Do tego antena stała (np. lemm AT71)... Całość kupisz na allegro za niewielką kasę. Do kompletu możesz jeszcze zanabyć podstawę na magnesie (mając lemma AT71 możesz sobie przekręcać antenę ze stpki stałej na podstawę magnetyczną).
Onwa to stara konstrukcja, jednak niezawodna i pewna. Dobry zasięg (w MK I można zdjąć dławik mocy i będzie 6.5W!, nie wiem jak MK II), czysty odbiór, dobra selektywność, nie sieje po innych kanałach...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

19 Mar 2008, 13:57

ok, na allegro widziałem mk3 z anteną za 220zł, moze być?
steve_lfc
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kluczbork

19 Mar 2008, 15:40

zależy od anteny... Onwa lubi długie baty...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel