Jakie są dobre klocki

21 Sie 2016, 22:50

Jakie są dobre klocki hamulcowe na tył do
Auto: Audi A4B7 2.7TDI kombi
GTR lover
Dido
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 14 02 2012
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi A4B7
Silnik: 2.7TDI 180PS
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

04 Paź 2016, 13:26

Ja u siebie w samochodzie mam TRW i nie narzekam. Ale dobre i wyższa półka to np. ATE.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6841
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Paź 2016, 13:37

najlepiej dowiedz się na forum miłośników modelu kto robił klocki na pierwszy montaż i tej firmy klocki kup. bo może lepiej będzie kupić lukasa lub brembo niż trw czy ate. każda z tych firm robi klocki dobre (na pierwszy montaż) i najczęściej do tego modelu auta nie opłaca się zmieniać ustawień maszyny wiec zamienniki będą jak oryginały oraz klocki alternatywne do oryginałów innego producenta gdzie najważniejsza jest cena końcowa produktu (oczywiście brana jest tez pod uwagę tzw renoma ale to już raczej mrzonka).
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 519
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Alfa Romeo 159 SW
Silnik: 2,4 JTDM 200KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

04 Paź 2016, 14:27

diddy79 napisał(a):najlepiej dowiedz się na forum miłośników modelu kto robił klocki na pierwszy montaż i tej firmy klocki kup
Na pierwszy montaż w tych modelach Audi stosowało klocki firmy Girling lub Ate.

Ja kiedyś do A4 B6 kupiłem klocki w serwisie bo była spora przecena (5 lat temu, jakoś tak) i pod naklejką Audi był napis TRW :)
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6841
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Paź 2016, 11:22

Polecam rownież TRW, Ate i Textara
zielonek
Aktywny
 
Posty: 490
Auto: P 206

16 Sty 2017, 08:29

Może zapytam inaczej:L jaki budżet posiadasz na zakup klocków hamulcowych? To o tyle istotne, że wtedy łatwiej będzie doradzić konkretną firmę i zestaw, np ATE swoje kosztują, ale w zamian za to masz pewną jakość.
Salko
Aktywny
 
Posty: 278
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus UX - nowe wersje specjalne
    Najmniejszy SUV Lexusa doczekał się nowych wersji specjalnych. Miejski crossover klasy premium jest teraz dostępny w odmianach F Sport Style Blue i Elegant Black. Te warianty podkreślają charakterny styl modelu UX i robią ...
    Audi A3 numerem jeden w klasie samochodów kompaktowych
    W tegorocznej edycji plebiscytu AUTO BILD-Design-Award, czytelnicy tego popularnego magazynu motoryzacyjnego uznali nowe Audi A3 za najatrakcyjniejsze auto w klasie małych i kompaktowych samochodów. W plebiscycie o ...

  • 19 Sty 2017, 10:16

    A ja powiem tak - ATE, TRW, Textar i inne markowe a drogie wcale nie są takie dobre. Wystarczy tylko poświęcić troszkę czasu i przejrzeć nasze forum. Nie jeden pisał, że ma klocki ww firmy i mu piszczą. Niektórzy wymieniali nawet całe komplety ( klocki i tarcze ).
    A ja od wieków kupuję klocki Ferodo. Są tańsze niż te "markowe". Dlaczego słowo "markowe" jest cudzysłowiu? Ano taka ciekawostka - np. klocki TRW są produkowane przez ....Ferodo. ATE - równierz produkuje firma Ferodo...Tak naprawdę, to te "markowe" firmy są tylko twórcami systemów hamulcowych, ale elementy tych systemów są produkowane przez inne firmy.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 17921
    Zdjęcia: 1188
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    31 Maj 2017, 11:12

    cześć! chciałbym wymienić kolocki w swoim volvo, które niadawno kupiłem. polecacie jakieś?
    volviak33
    Nowicjusz
     
    Posty: 33
    Prawo jazdy: 02 04 1997
    Przebieg/rok: 48tys. km
    Auto: Volvo S60 R AWD
    Silnik: 2.5 300KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    31 Maj 2017, 14:15

    Przeczytaj powyższe posty i podobne tematy :)
    zielonek
    Aktywny
     
    Posty: 490
    Auto: P 206

    01 Cze 2017, 09:59

    volviak33 napisał(a):cześć! chciałbym wymienić kolocki w swoim volvo, które niadawno kupiłem. polecacie jakieś?
    Wszystko masz wyżej tak jak napisał [email widoczny po zalogowaniu] Sprawdź przy okazji w jakim stanie masz tarcze i czy ich grubość nie kwalifikuje ich już do wymiany. Masz mocny silnik więc układ hamulcowy musi temu podołać. Na pewno nie baw się w żadne NO NAME.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6841
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    02 Cze 2017, 10:01

    myślałem, że są jakieś konretne dedykowane
    volviak33
    Nowicjusz
     
    Posty: 33
    Prawo jazdy: 02 04 1997
    Przebieg/rok: 48tys. km
    Auto: Volvo S60 R AWD
    Silnik: 2.5 300KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    05 Cze 2017, 09:24

    volviak33 napisał(a):myślałem, że są jakieś konretne dedykowane
    Muszą być dedykowane do twojego modelu samochodu.

    Sprawdź jeszcze czy na zaciskach nie masz wytłoczonego producenta. Wydaje mi się że do Volvo w tamtym okresie montowane były ATE i TEXTAR. Ja bym wybierał między ATE, Ferodo, Brembo.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6841
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    05 Cze 2017, 11:18

    obecne to ATE
    volviak33
    Nowicjusz
     
    Posty: 33
    Prawo jazdy: 02 04 1997
    Przebieg/rok: 48tys. km
    Auto: Volvo S60 R AWD
    Silnik: 2.5 300KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    06 Cze 2017, 10:05

    Kacper napisał(a):Sprawdź jeszcze czy na zaciskach nie masz wytłoczonego producenta. Wydaje mi się że do Volvo w tamtym okresie montowane były ATE i TEXTAR. Ja bym wybierał między ATE, Ferodo, Brembo.


    myślisz, że zostać przy nich czy coś innego będzie lepsze?
    volviak33
    Nowicjusz
     
    Posty: 33
    Prawo jazdy: 02 04 1997
    Przebieg/rok: 48tys. km
    Auto: Volvo S60 R AWD
    Silnik: 2.5 300KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2005

    06 Cze 2017, 10:40

    volviak33 napisał(a):myślisz, że zostać przy nich czy coś innego będzie lepsze?
    Myślę że spokojnie możesz przy nich zostać i będziesz zadowolony.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6841
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999