JVC KW-X830BT - problem z montażem w Peugeot 207 (rocznik 2006)

11 Gru 2020, 20:35

Witam,

Kilka dni temu zakładałem temat z prośbą o polecenie radia do Peugeota 207, po doradzeniu przez jednego z forumowiczów padło na model wymieniony wyżej w temacie. Jednak pojawił się kolejny większy problem a mianowicie montaż radia :( . Do montażu radia zakupiłem adapter uniwersalny jednak przy jego użyciu radio nie włącza się. Radio zostało sprawdzone - podłączałem go do innego samochodu bez użycia adaptera, ponieważ nie było takiej konieczności i wszystko śmigało jak ta lala. Nie wiem czy jest to problem z pinami w adapterze, czy jednak przyczyna jest inna. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Poniżej przesyłam kilka zdjęć.

Liczę na Waszą pomoc i pozdrawiam serdecznie :)
Machnic
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Hyundai Getz
Silnik: 1.3 MPI 82 KM 60 KW
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

12 Gru 2020, 14:05

Machnic napisał(a):Radio zostało sprawdzone - podłączałem go do innego samochodu bez użycia adaptera, ponieważ nie było takiej konieczności i wszystko śmigało jak ta lala.
W innym samochodzie radio grało z dołączoną do zestawu z radiem przejściówką na ISO? To jest ten kabel opisany przez ciebie na czwartym zdjęciu jako "Kostka dołączona do zestawu".
Jeżeli tak było to problemem będzie pewnie ten "Adapter uniwersalny" jak to opisałeś. Być może trzeba by było tam zamienić jakiś pin ale trzeba by było tu mieć multimetr i sprawdzić napięcia wychodzące z oryginalnej kostki i porównać z tym adapterem i czy na wyjściu z niego do przejściówki ISO są odpowiednie napięcia. Tu masz schemat jak to powinno wyglądać schemat-kostki-iso-podlaczenie-przewodow-vt100672.htm interesuje cię kostka ze schematu (I) czyli zasilająca, a u Ciebie będzie to czarna wtyczka wychodząca z "uniwersalnego adaptera".
Rokiko
Stały forumowicz
 
Posty: 3139
Zdjęcia: 12
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Model AA – pierwszy samochód Toyoty powstał 85 lat temu
    Toyota AA, pierwszy model w historii największej japońskiej marki, jest starsza od samej firmy. Dokładnie o rok starsza. Kiichirō Toyoda uruchomił linię produkcyjną swojego pierwszego samochodu dokładnie w kwietniu 1936 roku. ...
    Firmowe hatchbacki klasy C – co oferują wersje bazowe?
    Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego najpopularniejszym segmentem minionego roku okazała się klasa C. Od stycznia do grudnia zarejestrowano w sumie 139 tys. kompaktów. Jak podaje Samar, ...

  •