Klasyk z tylnym napedem na codzien???

Klasyk z tylnym napedem na codzien???

29 Kwi 2013, 11:42

Witam,
Planuje w niedalekiej przyszłości zakup ,,nowego" samochodu.
Warunek podstawowy- napęd na tył, klasyczne nadwozie.
Kwota do wydania max 20 tys zł, chyba, że trafi się jakaś perełka to będę skłonny trochę nadwyrężyć budżet.
Samochód do użytku codziennego.
Spalanie to sprawa drugorzędna.
Może być do lekkiego ,,dopracowania" ( nie mylić z gruntowną renowacją) jednak stan pojazdu musi dawać nadzieję na osiągnięcie stanu bliskiego ideałowi.

Rozważam następujące modele:

BMW e30- jeżdżę takim aktualnie jednak ząb czasu odcisnął na nim piętno. Mam już trzecia e30, silnik 2.5 benzyna, znam ten samochód lepiej niż siebie samego. Plusy to latwo dostępne części i ponadprzeciętne osiągi a za kwotę jaką mam do wydania mógł bym mieć egzemplarz w stanie perfekcyjnym. Minusy... chyba czas na zmiany tzn na jakiś inny samochód.

Opel manta A- Jak z częściami? Czy w tej cenie kupię mante A? Wiem, że B latwiej dostać ale średnio mi się podoba. Na dodatek w wiekszości są już splamione agro-tuningiem

Ford capri- Baaaardzo mi się podoba, wiem o nim niewiele...Jak z dostępnością części?

Porsche 924 bądź 944 - jednak boje się kosztów...

BMW e28- sentyment do marki BMW, trochę większy i wygodniejszy od e30

Mercedes w123 coupe ewentualnie 124- bardziej rozsądkowa opcja, części dużo w przyzwoitych cenach jednak samochód mało unikatowy...

Jeżeli ktoś miał do czynienia, z którymś z w. wymienionych modeli proszę o opinie bądź jakieś pomocne sugestie w moich rozważaniach...
pozdrawiam.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2098
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
Prawo jazdy od: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

Re: Klasyk z tylnym napedem na codzien???

29 Kwi 2013, 12:02

Porsche to raczej będzie skarbonka,ja bym stawiał na E30.
[link wygasł] żółte blachy więc OC tańsze i przegląd bezterminowy.
[link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34289
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Klasyk z tylnym napedem na codzien???

29 Kwi 2013, 14:37

Nie żeby coś ale 70% części prosiaczka i e30 jest wspólnych... Mercedes stary też jest w tej drużynie ale troszkę mniej. A Ford Sierra? Może Toyota Corolla AE86? Opel Omega A? Bardzo stary kadett? Polonez, maluszek, trabant, 125p? Ford Scorpio? Do Capri części da się znaleźć, też ma sporo wspólnego z innymi fordzikami. Jak spalanie na drugim miejscu to może jakiś muscle car???
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 27 Mar 2013, 00:45
Prawo jazdy od: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

Re: Klasyk z tylnym napedem na codzien???

29 Kwi 2013, 15:21

kirin88 napisał(a):Ford capri- Baaaardzo mi się podoba, wiem o nim niewiele...Jak z dostępnością części?

bardzo fajne auto, problem z korozją, jak to w autach z lat 70 ale jak wygoni się rudą to piękne auto :ok:
warto poszukać od razu V6
genialna strona o capri :ok:
http://www.capri.pl/
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Klasyk z tylnym napedem na codzien???

29 Kwi 2013, 16:02

Doceniam sierre szczególnie z crosworthem pod maska jednak wizualnie sierra mi sie poprostu nie podoba. Scorpio do klasyka daleko, taki ocieżały wieloryb;p Stara omega rownież brzydal;p Co do polskiej motoryzacji, doceniam ale jazda duzym fiatem, polonezem czy maluszkiem na codzien to nic przyjemnego w moim odczuciu a po przesiadce z e30 to raczej cofanie sie w tyl. Skłaniam sie raczej w strone capri. Co do muscle carow w kwocie jaka mam do wydania ciezko o cos sensownego szczegolnie z v8 pod maska choc amerykanskie v8 to moje marzenie...
W weekend wybieram sie ogladac bmw e24 z 3.5 litrowym silniczkiem, jeszcze nie splamiony reka polskiego kombinatora, Jestem ciekaw co z tego bedzie
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2098
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
Prawo jazdy od: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

Re: Klasyk z tylnym napedem na codzien???

29 Kwi 2013, 17:05

A może E21? Albo bmw 8 ^^, może nawet alpinka by się trafiła. Zwykle chodzą po 30k. Ale w Warszawie stoi sobie taka na parkingu ładniutka, może by puścił okazyjnie :). BMW 6? Albo jakiś Pontiac ale to troszkę spali.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 27 Mar 2013, 00:45
Prawo jazdy od: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samsung Safety Truck na drogach - monitory z tyłu na naczepie Samsung Safety Truck na drogach - monitory z tyłu na naczepie
    Samsung Electronics zaprezentował pierwszy prototyp Samsung Safety Truck – pojazdu ciężarowego wyposażonego w technologię służącą zapobieganiu wypadkom drogowym przy wyprzedzaniu. Samsung stara się poprawiać jakość ...
    Historia Audi quattro w sportach motorowych Historia Audi quattro w sportach motorowych
    Na początku roku 1981, Audi z napędem quattro pojawiło się na scenie Rajdowych Mistrzostw Świata. Fin Hannu Mikkola, prowadząc auto z czterema ringami podczas Rajdu Monte Carlo, wygrał pierwszych sześć śnieżnych odcinków ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda